איך לתחזק מקלחוני עיסוי?

0
912
קרדיט: freepik

מערכות מעולות של מקלחוני עיסוי מספקות זרם מים איכותי, אבל חשוב לקבוע שגרה מתאימה לתחזוקה וטיפול במערכת על מנת להבטיח חוויה מהנה. כמה שיקולים משמעותיים לרמת תחזוקת המערכת, כגון מיקום המקלחון, אבל השיקול המשמעותי ביותר הוא התדירות בה אתם ובני משפחותיכם משתמשים במקלחון.

חשוב להקפיד לבצע פעולות תחזוקה נאותות, במיוחד כאשר השימוש במקלחון מתבצע בתדירות גבוהה. מצד שני, חשוב להימנע מהזנחת מקלחוני עיסוי גם אם לא מתבצע בהם שימוש במשך כמה שבועות. לכן, חשוב לבדוק תמיד את רמות התברואה הנאותות מדי פעם, כדי ליהנות ממקלחון שעובד כראוי.

יסודות תחזוקת מקלחוני עיסוי

לפני השימוש במקלחון, חשוב להקדיש רגע להכרת כמה מונחים חיוניים. לדוגמא, חשוב להכיר את הייצור והדגם של המקלחון, כי מידע זה מקל על רכישת החלקים והזמנת השירות כאשר אתם זקוקים להם

מקלחוני עיסוי דורשים הבנה בסיסית במרכיבים, אבל המידע אינו מסובך. כל מה שאתם באמת צריכים זה ציוד בדיקה מתאים או הזמנת מומחי אביזרי ספא ביתיים שיבדקו את המקלחון שלכם פעמיים בשנה.

שלושת הכללים הבסיסיים לתחזוקת מקלחוני עיסוי

תחזוקת מקלחוני עיסוי דורשת טיפול בסיסי שכולל:

  1. הקפדה על זרימת מים תקינה.
  2. הקפדה על לוחות זמנים לניקיון פשוט.
  3. איזון בין עוצמות זרימת המים.

סירקולציה של המים מסייעת לשמירת ניקיון המים ממזהמים באמצעות העברתם דרך המסננים של המקלחון. בהתאם לדגם הנבחר מבין הדגמים השונים של מקלחוני עיסוי, המקלחון שלכם עשוי להכיל לוח זמנים אוטומטי לתחזוקה שמבטיח שהוא מתפקד היטב.

במהלך מחזורי התחזוקה, המים זורמים למשך כמה דקות על מנת להבטיח שהם עוברים כראוי דרך המסננים. הנקודה היא שככל שתתחזקו את המקלחון שלכם יותר, כך הוא יתפקד טוב יותר.

איך לנקות מסנני מקלחוני עיסוי?

מסנני מקלחוני עיסוי פועלים עם כל שימוש במקלחון, ויש לנקות אותם היטב כדי שהם יפעלו כראוי. ניתן לנקות אותם בשלוש שיטות: שטיפה, ריסוס והשריה. יש לשטוף את מסנני המקלחון בתדירות האפשרית עם מים חמים, במיוחד בשימוש בתדירות גבוהה.

אפשר גם לרסס את המסננים מדי שבוע בערך עם ניקוי מסננים על מנת לספק ניקוי עמוק יותר, אבל חשוב לזכור לשטוף אותם לאחר הריסוס.

הקפדה על לוח זמנים קבוע לתחזוקת המקלחון

ניקוי קבוע של המקלחון חיוני לתחזוקה יעילה שלו. מקלחוני עיסוי פנימיים וחיצוניים חשופים למזהמים, אבל אם המקלחון שלכם נמצא בחוץ, שימו לב לפסולת כמו עלים, אשפה שנושבת ברוח, ומזהמים אחרים. שמרו על ניקיון קווי המים ומבנה המקלחון, על מנת לסייע במניעת בעיות אפשריות.

ניקוי שבועי עם ספוג ומעט חומץ לבן על מעטפת המקלחון והמסננים ישמרו על תחזוקה הולמת, וחשוב להקפיד גם לקרצף את ראשי הברזים בתמיסת אקונומיקה מהולה במים על מנת למנוע הצטברות טחב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here