התערבות רפואית דחופה – היא אירוע מציל חיים

0
1614
קרדיט: freepik

מצבים מסכני חיים הם רגעים שבהם אין לכם יכולת לחשוב על שום דבר אחר חוץ מאשר הצלת האדם היקר ביותר בחיים שלכם. כשמדובר על אירועים רפואיים, ברור שצריך לפנות למיון. אבל כשיש בעיה שהיא גם בעיה רגשית, סביר שתרצו לפנות למומחים מקצועיים שיכולים לתת תמיכה גם לבעיות הרגשיות. כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות של חברת רוח בכפר, שיכולים לסייע לכם לטפל בטווח רחב מאוד של בעיות גופניות שונות.

לא צריך לחכות לרגע האחרון

אחת מהדוגמאות המאתגרות ביותר לקבלת טיפול רפואי ונפשי מציל חיים היא טיפול בדיכאון וחרדה. על פניו, אפשר לחיות עם בעיות חרדה ודיכאון למשך שנים ארוכות, אבל אם וכאשר מתרחשים אירועים מורכבים מבחינה רפואית ורגשית, החרדה עולה על פני השטח ומציפה את החוויה החושית שהמטופל חווה. כתוצאה מכך המטופל עלול לנסות לפגוע בעצמו ולסכן את חייו ואת חיי הקרובים לו. מה שאומר שצריך לשלוט בסיטואציה במהירות ולנטרל את הבעיה.

שלב אחרי שלב – חוזרים לחיים בריאים

אלמנט נוסף של חיים תחת בעיות רגשיות מורכבות, עלול לבוא לידי ביטוי בהתמכרויות לחומרים שונים. חלק נכבד מהמטופלים שמגיעים לקבל טיפול גמילה מאלכוהול וסמים הם אנשים שהתמודדו בשלב כזה או אחר בחייהם עם בעיות כל כך מורכבות, עד שהפתרון הנכון ביותר שהם מצאו היה הסמים והאלכוהול. לא סיטואציה פשוטה בכלל, אבל בהחלט מצב שבו אתם צריכים לקחת אחריות ולפנות לקבלת עזרה. הבריאות הגופנית והנפשית תלויה כל כולה בתהליך גמילה נכון, ובעבודה סיזיפית לאורך שנים רבות אחר כך.

הדרך היא קשה – אבל ההצלחה היא המטרה

חשוב להבין שקשה בכל מה שנוגע לעבודה במהלך טיפולי גמילה מדובר על תהליך. אין מקום לאשליות שהכול יהיה בסדר וכרגע, ואתם צריכים להבין שברגע שנכנסתם לגמילה ההשקעה בתהליך היא זו שתבטיח את המצב הבריאותי שלכם. מהסיבה הזו, חשוב להסתכל על המטרה ולא על הדרך, ולאפשר לעצמכם להבין לאן מועדות פניכם ולמה חשוב לכם לקבל טיפול מציל חיים שייצב את המערכות הגופניות והנפשיות שלכם.

צוות המטפלים המקצועי של מרכז רוח בכפר, מלווה ישראלים רבים שמתמודדים עם בעיות נפשיות וגופניות, בטיפולי גמילה מורכבים. אנו עושים מאמצים רבים על מנת לאפשר לכם לקבל את השליטה על החיים שלכם, ולצמצם בצורה משמעותית את ההשפעה של הבעיה על החיים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר טלפנו למספר: 0502704333.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here