כאבים בזמן ההנקה? – הקלה על הכאב תוך זמן קצר

0
1032
כאבים בזמן ההנקה? - הקלה על הכאב תוך זמן קצר
קרדיט FREEPIK

אם את סובלת מכאבים בזמן ההנקה, אינך לבד. נשים רבות סובלות מכאבים כאלו שמקורם בחתכים, פצעים וסדקים בפטמות. על פי רוב פצעים אלו נגרמים בגלל סוגיות הקשורות לחיך של התינוק, למבנים פיזיולוגיים, ולא פעם גם למנח ההחזקה בעת ההנקה. במידה ואת סובלת מזה תקופה מכאבים כאלו, חשוב שתדעי שאינך צריכה לוותר על ההנקה ועל כל המשתמע ממנה עבור בריאות תינוקך והקשר עימו. כיום ישנו פתרון פשוט מאוד ונוח ליישום, בדמות רפידות הנקה טיפוליות, המעניקות הקלה מהירה ותורמות לריפוי הפצעים.

רפידות הנקה טיפוליות – שווה להכיר

ראשית, חשוב לציין שאחד הגורמים הנפוצים לכאבים בהנקה הינו מנח לא אופטימאלי של התינוק. לכן, בכל מקרה שווה לפנות אל יועצת הנקה של קופת החולים שלך, ולבחון אם ניתן לשפר את המנח. בתוך כך, כדאי גם להכיר רפידות הנקה טיפוליות המוצעות בימינו על ידי כמה חברות בישראל, כגון רפידות מניקל שמגיעות ארצה משבדיה, מחברת מלניקה. קודם כל, מדובר ברפידות רב פעמיות בהן תוכלי להשתמש לתקופה ארוכה, כאשר מעת לעת את מחליפה רפידה וכך ממשיכה עד לסוף זמן ההנקה.

מדובר ברפידות היפואלרגניות שאינן מכילות חומרים כלשהם העלולים להזיק לך או לתינוקך, והן בעלות אישור לשימוש קליני. הרפידות הדקות, הגמישות והעדינות האלו מקלות על כאבים, ותורמות לריפוי פצעים וחתכים שכבר קיימים על ידי יצירה של סביבת החלמה טובה. שכבת הפטנט הייחודית של הרפידות, העשויה מסיליקון רפואי, אוטמת את קצו הסדקים והחתכים בפטמות, ובתוך כך מזרזות את ההחלמה הטבעית של גוף. 

בימינו משתמשות ברפידות האלו נשים רבות בישראל וברחבי העולם. הן נוחות מאוד לשימוש, אין בעיה להתאימן מחדש, וכאשר מסירים אותן אין כאבים ולא נשארות שאריות על העור. בכל אחת מהן תוכלי להשתמש עד שבוע או עד שהרפידה ספוגה. כל שצריך לעשות הוא להסיר את כיסוי המגן שנמצא בצד האחורי של הרפידה, הניחי אותה על עור יבש עם החלק הדביק של הסיליקון מופנה פנימה, וזהו. במידה ויש לך הפרשות מרובות של חלב תוכלי להניח מעליה גם רפידת ספיגה רגילה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here