איך לחזק זקפה

0
2549
איך לחזק זקפה
קרדיט תמונה FREEPIK

אולי קצת מביך לדבר על זה, אבל האמת היא שכל גבר היה שמח לזקפה נוקשה וחזקה, והאמת היא שלא לכל גבר יש אותה. אכן, קיימות תקופות בחיים שבהן הזקפה כבר לא מה שהייתה בימי הנעורים, ולעיתים התקופות האלו נמשכות זמן רב. מצד שני, זה לא אומר שצריך להרים ידיים. יש לא מעט פתרונות שיאפשרו לכם לחזק זיקפה וליהנות מהנאה מחודשת ומוגברת מחיי המין.

תוספים טבעיים

כפי שנראה בהמשך, לתזונה ולאורחות החיים בכלל יש השפעות די גדולות על זקפה. בשוק המקומי יש כמה וכמה מוצרים המנצלים את היתרונות של רכיבים מהטבע הידועים מזה שנים רבות בתרומתם לחשק המיני, להגברת הביצועים המיניים ולהנאה בחדר המיטות. כך למשל, מי שרוצה לדעת איך לחזק זקפה יכול לקרוא אל מוצרים כמו גברא המכילים 14 רכיבים טבעיים שלכל אחד מהם יש תרומה משלו לרמת האנרגיה, לתשובה המינית, להנאה, לביצועים ולזקפה. בין היתר, תמצאו במוצר הזה גוארנה, ויטמין B5, ג'ינג'ר, אבץ, טירוזין, ג'ינסנג קוריאני, תמצית דקל ננסי, ג'ינקו בילובה, מאקה ועוד. 

לשפר את זרימת הדם

הדבר המשפיע ביותר על זיקפה הוא זרימת הדם אל הפין, ולכן כדאי לעזור לה. תוכלו למשל לנסות לקיים את יחסי המין בעמידה ובכך זרימת הדם תרד דרומה. בנוסף, הפחתה בצריכה מוגזמת של אלכוהול, מזונות מעובדים ושמנים וכמובן סיגריות – יכולה לתרום מאוד לבריאות כלי הדם והלב שלכם, ומכאן לקבלת זקפה חזקה. מלבד זאת, פעילות גופנית סדירה היא אבן יסוד לבריאות טובה, ושוב – גם לקבלת זקפה חזקה, הן בגלל השפעתה על זרימת הדם והן בגלל ייצור מוגבר של טסטוסטרון.

להידלק בחדר המיטות

לעיתים מה שצריך בשביל זיקפה חזקה הוא פשוט יותר גירוי. אם אתם נמצאים במערכת יחסים די ממושכת עם בת זוג קבועה, הגיע הזמן לשים את הקלפים על השולחן ולהבין ביחד מה מדליק אתכם. יכול מאוד להיות שהשינוי יפתיע וירגש – למשל שימוש באביזרי מין, משחקי תפקידים ארוטיים, תכשירי מריחה, ביגוד סקסי, תנוחות חדשות וכדומה.

תזונה נכונה

כאמור, לתזונה בהחלט יכולה להיות השפעה על הזקפה. לכן, לפני הכניסה לחדר המיטות אל תאכלו כבד מדי כדי שלא להזרים יותר מדי דם למערכת העיכול. מעבר לכך, כפי שאמרנו עדיף להימנע מתזונה עם הרבה כולסטרול ושומנים, ולהעדיף מזונות המנקים את כלי הדם כמו ירקות, פירות ודגים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here