אל תיסחפו לטיפה המרה

0
556
קרדיט: Freepik

גמילה מאלכוהול הינה אחת התופעות השכיחות ביותר בקרב ההתמכרויות בעולם, הבעיה העיקרית עם ההתמכרות היא שהמכורים אינם מודעים לכך שהם מכורים לאלכוהול מה שמקשה עליהם להיגמל ממשקאות חריפים. התמכרות מאלכוהול לרוב נובעת ממחסור בכלים להתמודד עם המציאות ועם המחשבות \ התחושות שלנו, ולכן נוצרת צריכה מופרזת על בסיס יומיומי על מנת לטשטש את השכל הישר. בכל שלב בחייכם האחריות היא בידכם, ברגע שאתם מזהים שאתם מתמכרים לאלכוהול ושותים ללא הכרה ומבחינים בכך אל תתביישו וצרו קשר עם בני- עמותת צעדים אחרת ונהיה לצידכם בכל התהליך, ותהיו מופתעים לגלות שמגיעים אלינו אנשים מכל הסוגים בין אם זה מנכ"לים ואנשים בכירים כאלה ואחרים.

צאו מעולם הסמים

אחד הדברים היותר מסוכנים והיותר קשים לעשות מכיוון שהם מוגדרים בחוק כסמים קלים זה הגמילה מהם, מכיוון שסמים קלים נשמעים קלים לא אומר בהכרח שאינם משפיעים על המוח ואינם יכולים ליצור התמכרויות קשות, ואף פסיכוזה, דיכאון והזיות. גמילה מסמים הקלים המונים בין היתר סמים כמו קנאביס וחשיש היא לא קלה מאחר והשפעתם של הסמים על המוח קלה אך עדיין יכולה לשבש ויש הטוענים שהם הסם שהכי משבש צעירים.

 

בואו לטפל במקום הנכון

כשמו כן הוא מרכז גמילה הוא מקום שאוסף מקבץ של אנשים למקום אחד לשם גמילה, בין אם זה סמים, אלכוהול, מין, פלאפון וכו'. מרכז הגמילה הינו מקום סימפטי, והצוות בו עבר הכשרות רבות בנושא ולימודים בנושאי התמכרויות, המרכז הינו מקום מקבל בלי הבדלים של דת, גזע, מין מצב סוציואקונומי וכו', מרכז הגמילה בונה עבורכם תוכנית אישית שמתאימה לצרכיו של המטופל ותוכנית שתעזור לו לצאת לדרך חדשה בצורה הטובה ביותר בשבילו, אצלנו בבני- עמותת צעדים אחרת אנחנו מטפלים בכלל סוגי ההתמכרות על כל צורותיהם, הפילוסופיה שלנו בהתחלה היא הימנעות ואחר כך אנו בונים יחד איתכם את הבסיס להחלמה מתמשכת, ועוזרים לכם יד ביד לשקם את כל התחומים שלכם בחייכם על מנת לשפר באופן מקסימלי את החיים של המטופלים שלנו.

טלפון: 055-9724107

טלפון נוסף: 053-8525309

כתובת: העצמאות 34, אור עקיבא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here