אם לא שקלתם כיסאות גלגלים לנכים – כדאי שתשקלו

0
1874
אם לא שקלתם כיסאות גלגלים לנכים – כדאי שתשקלו
קרדיט תמונה FREEPIK

כולנו, בין אם אנחנו בני אדם שיש לנו מוגבלות כלשהי מכל סוג, צריכים בכל מיני מקרים עזרה מסוג כזה או אחר. בין אם זו כתף לבכות עליה, תמיכה מחבר או מבן משפחה, ובוודאי אם אתם מכירים בן משפחה שזקוק לכיסאות גלגלים, כל אחד זקוק למשהו שיעניק לו סיוע ובוודאי נכים שזקוקים לכך יותר מכולנו. 

בכתבה הבאה תמצאו מגוון טיפים באמצעותם אתם יכולים לעזור יותר לאחר, לשים עליו ולוודא שיש לו את כל מה שצריך, בין אם יש לו מוגבלות כלשהי או לא.

קודם כל – היו בני אדם

הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל לפעול באנושיות, להיות בני אדם ולהכניס לשגרת היום יום שלכם את ההרגל של הבדיקה אם הכל בסדר עם בני משפחותיכם, בני זוגכם או חברים קרובים. שוב, כל אדם בחייכם יכול להזדקק לעזרה מסוימת ולכולם מגיע הסיוע הנדרש, בין אם זה בעזרת חפץ מסוים או פשוט אוזן קשבת שתהיה שם לשמוע, או כתף תומכת במידה והם צריכים כתף לבכות עליה ולהזיל את הדמעות שנותרו.

היו תמיד עם העיניים סביב לראות שלאנשים החשובים בחייכם יש את כל מה שהם צריכים בחייהם כדי לקיים שגרת חיים טובה ושהיא למען שביעות רצונם. אם יש בחייכם אנשים עם מוגבלויות שזקוקים לכיסאות גלגלים לנכים, דעו שחברת "איי טי שיקום בע"מ" מספקת כאלה, שיכולים לסייע לכל אדם בעל חוסר יכולת ללכת. 

בנוסף, עוד טיפ שאנו יכולים לתת הוא שאתם תמיד יכולים לאתר עוד אנשים לצרף לקבוצת החברים של אותו אדם הזקוק לעזרה כדי שיתווספו למעגל הקרוב שלו ויהיו בסביבתו כאשר יצטרך עוד עזרה. אפשר לצרפו לקבוצות עם חברים בווצאפ, להזמין אותו לאירועים חברתיים שונים ולדאוג שתמיד לא יהיה לבד. 

מצאו פעילויות שמתאימות לכולם, שכולם יוכלו להשתתף בהן

ובכל זאת, עליכם להבין שאנשים נכים או כאלה שהם בעלי מוגבלות שזקוקים לכיסאות גלגלים, ממש לא רוצים ומבקשים שלא תרחמו עליהם. כל שברצונם הוא להיות שווים לכולם ושיתנהגו אליהם כמו כולם. אולי הם זקוקים לכיסא גלגלים לנכים, אבל הם באמת בדיוק כמוכם. 

והטיפ האחרון שנוכל להציע לכם כדי לטפח בצורה טובה יותר את הקשרים עם החברים שלכם הוא לעשות סיעור מוחות ממש באופן קבוע, באופן שבועי, בהם תוכלו להציע רעיונות ביחד לכם ולחבריכם על הפעילויות שיוכלו לעשות במפגשים שלכם שבהם יוכלו להשתתף כולם ושהפעילויות יהיו נגישות ומתאימות לכלל המשתתפים, כשגם אלו בעלי המוגבלות הזקוקים לכיסאות גלגלים יוכלו להשתתף. הפעילות תוכל להיות למשל ערב הקראת קטעי שירה, ערב ביקורות על ספר מסוים, ערב סיפורי אימה, או כל ערב שהפעילות שלו תתרחש בישיבה ושבעצם כל חבורת החברים תוכל להשתתף בו וליהנות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here