האזורים התורמים והאזורים המקבלים בתהליך השתלת שיער

0
655
האזורים התורמים והאזורים המקבלים בתהליך השתלת שיער
קרדיט freepik

טיפול בנשירת שיער חמורה עם השתלת שיער בשיטת FUE

נשירת שיער או התקרחות הם מצבי אובדן שיער שעלולים להתרחש בדפוסים נקודתיים או להשפיע על כל הראש. חומרת מצב זה משתנה אצל גברים ונשים, ובדרך כלל, הקרקפת מאבדת חמישים עד מאתיים שערות ביום, מבלי שדפוס זה ייחשב למצב של נשירת שיער חמורה.

בעוד שהשיער עובר מחזור מתמשך של צמיחה, נשירה וצמיחה מחודשת, קיימים גורמים שונים שעלולים לעצור את הצמיחה המחודשת של השיער ולהוביל למצב של נשירת שיער חמורה. טיפול בנשירת שיער חמורה עם השתלת שיער הוא הפתרון היחיד היעיל, עם תוצאות קבועות, של שיער בריא ויפה שנראה טבעי לחלוטין.

נשירת שיער אצל נשים

האמונה הרווחת השגויה היא שנשירת שיער משפיעה על גברים בלבד. עם התקרחות גברית כגורם השכיח ביותר, גברים עלולים לסבול מהתקרחות החל מגיל עשרים, אבל גם נשים סובלות מנשירת שיער, בשיעורים של 40%.

טיפול בנשירת שיער חמורה עם השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער היא סוג של ניתוח קוסמטי שהתקדם במהלך עשרות השנים האחרונות, זוהי גישת טיפול בנשירת שיער חמור שמספקת תוצאות קבועות, עם מוקד הטכניקה שמבוסס על הסרת זקיקי שיער איכותיים מהחלק האחורי בראש, בו מתרחשת צמיחת שיער בריאה, והעברתם לחלק בראש שבו מתרחשת נשירת השיער.

גברים שסובלים מנשירת שיער, בוחרים ברוב המקרים הליך זה, אבל גם נשים יכולות לעבור את ההליך על מנת לקבל טיפול בנשירת שיער חמורה לתיקון קו השיער הנסוג שלהן. השיטות המתקדמות הזמינות היום של השתלות שיער לגברים ונשים יעילות הרבה יותר מתרופות ומשחות.

השתלת שיער בשיטת מיצוי יחידת זקיקים, שנקראת FUE, היא השיטה המתקדמת ביותר הזמינה היום לטיפול בנשירת שיער חמורה.

מאפייני השתלת שיער בשיטת FUE

שיטת FUE, מיצוי יחידת זקיקים, כוללת הסרת זקיקי שיער במומחיות של מנתח השתלות שיער עם מוניטין מצוין בתחום טיפול בנשירת שיער חמורה. זקיקי שיער, או יחידות זקיקים, הם קבוצות של שערה אחת עד ארבע שערות טבעיות.

עם הסרת זקיקי השיער הבריאים מהחלק האחורי של הקרקפת, ניתן להציב אותם במקום המקריח או המדולל. המועמדים הטובים ביותר להליך זה הם גברים עם התקרחות גברית, אנשים עם שיער דליל, ואנשים עם פציעות בקרקפת.

החלק בראש שממנו נלקחים זקיקי השיער נקרא האזור התורם, בעוד שהנקודה המקריחה היא האזור המקבל. טיפול בנשירת שיער חמורה בשיטת FUE, האזורים התורמים הם הצדדים או החלק האחורי של הקרקפת, אשר עמידים להתקרחות.

זהו תהליך זעיר פולשני, שמתחיל בגילוח החלק האחורי של הראש. בשלב הבא, המנתח מחטא את האזור התורם ומבצע הרדמה מקומית. תהליך השתלת השיער מתחיל עם השתלת קבוצות של עד ארבעה שתלי זקיקי שיער, לאחר הסרתם מהאזור התורם, באמצעות מכשיר עגול קטן מיוחד לביצוע ההשתלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here