הגידול בהכנסות החציון לעומת החציון הקודם – 301% החברה רשמה הכנסות של כ-10 מיליון שקל ברבעון השני לעומת כ-3 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021

0
742
קרדיט: Pixabay.com

החברה צופה הכנסות של כ-34 מיליון שקל בשנת 2021 כולה

רן עמיר, מנכ"ל קנאשור: "הרבעון השני היה רבעון שיא עבורנו מבחינת המכירות, כאשר שילשנו את המכירות לעומת הרבעון הראשון, בהתאם לציפיותינו המוקדמות, ובדרך ליעד שהצבנו – מכירות של כ-34 מיליון שקל בשנת 2021. צירפנו מספר שחקנים מובילים בענף הקנאביס הישראלי, כגון קנדוק, בטר וקנערבה, לרשימת לקוחות הייצור שלנו, עדות לעוצמת המפעל שהקמנו, כאשר אנו מאמינים שאליהם יצטרפו לקוחות נוספים. מוצרי החברה נמכרים כיום במעל ל-160 בתי מרקחת, ביניהם רשת Be שהצטרפה לאחרונה, כאשר מוצרי החברה הייחודיים, ביניהם זן הפרויד שמגודל במתקן שלנו, וניוטון המיובא, זוכים לביקוש גבוה. אני סמוך ובטוח שהייחודית של החברה, שרשרת ערך מלאה, הכוללת גידול, ייצור וייבוא קנאביס, הפצה בכלל וישירות לבית המטופל, ימשיכו לבדל את החברה בתחום המתפתח של הקנביס בישראל ובעולם".

קנאשור, העוסקת בריבוי, גידול, עיבוד, הפצה ומו"פ של מוצרי קנאביס רפואי, פירסמה את דו"חות המחצית הראשונה של שנת 2021. ההכנסות במחצית הסתכמו בכ-13.1 מיליון שקל, גידול בשיעור של כ- 301% לעומת החציון הקודם. הכנסות הרבעון השני הסתכמו בכ-9.8 מיליון שקל לעומת כ-3.3 מיליון שקל ברבעון הראשון.

במחצית הראשונה חלה עלייה משמעותית במכירות החברה אשר רשמו גידול של כ-12.8 מיליון שקל לעומת המכירות בתקופה המקבילה אשתקד, בה השיקה החברה את מוצריה לראשונה. הגידול נובע מהתבססות המותג "קנאשור" בשוק, מיכולת החברה לגדל ורכוש חומרי גלם איכותיים ואטרקטיביים וכן גידול בהכנסות משירותי ייצור משנה שהחברה מעניקה לחברות נוספות בתחום.

ההפסד התפעולי המתואם* במחצית הסתכם בכ- 5.9 מיליון שקל, רובו ברבעון הראשון ומיעוט ברבעון השני. ההפסד התפעולי המתואם* ברבעון השני של 2021 הסתכם בכמיליון שקל לעומת הפסד של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021.

החברה צופה מעבר ל EBITDA חיובי במהלך שנת 2022.

* עיקרי תוצאות הפעילות המתואמות לפני הוצאות מו"פ ופיתוח עסקי, קרי, בנטרול השפעות חשבונאיות לא תזרימיות בקשר עם פחת, שינויים בהתאמות שווי הוגן של נכס ביולוגי והוצאות בגין תשלום מבוסס מניות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here