חברת ההלת'-טק IDENTI תספק מערכות לניהול ותיעוד דיגיטלי למרכז הרפואי הלל-יפה

0
1508
קרדיט: IDENTI

חברת ההלת'-טק IDENTI מנתניה, חתמה על הסכם לאספקת פתרונות דיגיטליים לשיפור תהליכים תפעוליים בחדרי הניתוח ובחדרי הפרוצדורות של המרכז הרפואי הלל יפה .

 

במסגרת ההסכם הרב שנתי, החלה לספק החברה כבר בחודש החולף, מערכות עיבוד תמונה מתקדמות, ובשמן המסחרי Snap & Go , לתיעוד נתוני שימוש של משתלים רפואים ומתכלים בחדרי ניתוח באופן דיגטלי. המערכת מחליפה את השיטות המסורתיות ובכך מקלה על הצוותים הרפואיים בהתמודדותם עם לוגיסטיקה ואדמניסטרציה במהלך הניתוח, ומאפשרת להם להשקיע את רוב זמנם לדאגה לחולה ושיפור חווית הטיפול.

עשרת מערכות ה- Snap & Go מתווספות ל-22 מערכות לניהול שתלים ו-2 מערכות לניהול נרקוטיקה אשר פרוסים ברחבי בית החולים. וכך למעשה, המרכז הרפואי הלל יפה הוא הראשון בישראל אשר מצויד באופן מלא במוצרי החברה.

 

ד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי הלל-יפה: "המרכז הרפואי הלל יפה פועל בשיתוף עם חברת IDENTI מספר שנים ומקדם חדשנות וייעול בתחום ניהול, מעקב ושליטה אחרי מלאי.

הכנסת מערכת Snap & Go מהווה פריצת דרך בתחום השליטה על המלאי והתמחור ותגביר את בטיחות המטופל. אנו, בהלל יפה, גאים להיות חוד החנית גם בתחום זה ומודים למר שלמה מתתיהו ולחברת IDENTI על שיתוף הפעולה והשירות המקצועי ולדרורה בן מיכאל וינקר, סגנית המנהל האדמיניסטרטיבי, על הובלת הפרויקטים השונים בחדרי הניתוח בשנים האחרונות".

שלמה מתתיהו מנכל ויזם | צילום: תמר ינאי

שלמה מתתיהו, מנכ"ל ומייסד IDENTI: "בימים אלה אנחנו בעיצומה של מהפכה בחדרי ניתוח ובחדרי הפרוצדורות. המרכז הרפואי הלל יפה והצוותים המסורים הינם שותפים שלנו לאורך כל הדרך. אנחנו גאים להתקין את המערכות האוטומטיות לתיעוד מידע בחדרי ניתוח ובכך להשלים את הטרנספורמציה הדיגיטלית שהתחלנו בשנתיים האחרונות". שלמה מתיתהו מנכ"ל ומייסד.

 

אודות:

חברת IDENTI, מפתחת מערכת חישת נתונים מבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, האוספת מידע על משתלים רפואיים ונרקוטיקה בחדרי ניתוח ובחדרי פרוצדורות, וכך מאפשרת להנהלת בית החולים לקבל החלטות ניהוליות נכונות. השילוב הייחודי של סנסורים אוטונומיים וטכנולוגיות IoT, עם תוכנה חכמה משפרים תהליכי עבודה, מייעלים את ניהול המלאי ומשפרים את בטיחות המטופלים. החברה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here