לחצני מצוקה לקשישים: הפתרון להורים מבוגרים

0
845
לחצני מצוקה לקשישים: הפתרון להורים מבוגרים
קרדיט FREEPIK

כאשר אנו עוזבים את ביתם של הורים מבוגרים או קרובי משפחה, אנו רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהם יוכלו לפנות לעזרה במידת הצורך. למרבה הצער, לא חסרים מקרים טראגיים של קשישים שנפגעו ואפילו הלכו לעולמם מפני שלא הצליחו לקרוא לעזרה בזמן הנכון. פיתוח חדשני בדמות לחצן מצוקה לקשישים נועד להעניק פתרון לבעיה. 

לחצן מצוקה לקשיש איך זה עובד?

לחצן מצוקה הוא כפתור מיוחד המאפשר לקשיש לקרוא לעזרה כשהוא זקוק לכך וליצור קשר עם מוקד החירום, מבלי לדבר בטלפון. ברגע שהמוקד מקבל את הקריאה, הוא מגיע ישירות לביתו של הקשיש כדי לבדוק מה קרה לחצני מצוקה לקשישים מגיעים בסוגים שונים. קיימים לחצני מצוקה שניתן להתקין על גופו של האדם, כך שהלחצן יהיה צמוד אליו והוא יוכל לקרוא לעזרה במידת הצורך. קיימים גם לחצנים הדומים לשעון ומונחים על פרק כף היד, לחצנים בצורת חייגן או לחצנים המהבהבים ומשמיעים אזעקה במקרה שבו הקשיש מצוי במצוקה. 

איך בוחרים לחצן מצוקה לקשיש?

בחירת לחצן מצוקה לקשישים אינה עניין של מה בכך. אתם רוצים לבחור את המכשיר הטוב ביותר עבור האדם האהוב, למען הבטיחות שלו. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון בעת ביצוע הבחירה:

1. החברה שמציעה לכם את הלחצן.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא לבחור את החברה המציעה לכם את לחצן המצוקה. כי בסופו של דבר לחצן המצוקה מחייג באופן אוטומטי לחברה המעניקה את השירות. הצוות של החברה לוקח פיקוד על האירוע ועליו להעניק מענה מיידי לקשיש שבמצוקה, הכולל ביצוע פעולות מידיות כמו הזנקת האמבולנס במידת הצורך, לצד מתן מענה טלפוני אמין, שליחת רופא לביקורי בית ועוד. מכיוון שמדובר כאן בהצלת חיים של ממש, רמת השירות של החברה המספקת את לחצן המצוקה צריכה להיות מעל ומעבר. 

2. התקנה יעילה.

לחצן המצוקה של הקשיש נועד להעניק לו מענה בכל מקום שבו הוא נמצא בתוך הבית. קיימות חברות המתקינות את לחצן המצוקה במקום קבוע וידוע בבית, לצד לחצן המותקן על גופו של האדם, כך שתמיד תהיה לו אפשרות להזעיק עזרה במידת הצורך.

3. כמה זה עולה?

אנו רוצים לספק לקשיש את הטוב ביותר, ולכן לא מתפשרים על איכות לחצן המצוקה, ובלבד שהוא יכלול את כל השירותים הרלוונטיים וצוות איכותי שיודע לפעול בזמן אמת. על כן, מומלץ לשלם מעט יותר על שירות מעל ומעבר, ולדעת שאתם מפקידים את הקשישים בידיים טובות. 

בסופו של דבר, כאשר מחפשים לחצני מצוקה לקשישים, רוצים לישון בשקט ולצאת לסידורים ולעבודה בנחת, בידיעה שהאדם האהוב בטוח בביתו ויכול להזעיק עזרה בכל רגע, אם יזדקק לכך. על כן, חשוב לקחת את הזמן, לבחון את כל החברות המציעות לחצני מצוקה ולבחור את החברה האיכותית והמתאימה לכם ביותר. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here