מרכז רפואי רענן – בית לרופאים

0
1678
מרכז רפואי רענן – בית לרופאים
מקור: מרכז רפואי רענן

השכרת קליניקה רפואית במרכז יכולה להתבצע במספר דרכים, אם בעבר נהגו רופאים, מתחומי רפואה שונים, לשכור דירה בבניין מגורים ולהפוך אותה לקליניקה, כיום הרוב יעדיפו לעבוד במתחם רפואי שמציע להם, חדר עבודה מודרני וחדשני ושירותים נלווים.

"מרכז רפואי רענן" קיים למעלה מ – 20 שנה במטרה לאפשר לכל תושבי השרון וכן לרופאים שעוסקים בכל תחומי הרפואה ומתגוררים במרכז, ליהנות משרותי רפואה פרטית באיכות וברמת שירות מהגבוהים ביותר. המרכז משתרע על פני כל הקומה הראשונה בבניין "לב אחוזה" ברחוב האחוזה, בלב ליבה של העיר רעננה ומכיל בתוכו חדרים מצוידים בריהוט מלא, מיטת טיפולים, כיור מים, וילון, אבזור וחומרים מתכלים.

במרפאה ישנם גם עמדות המתנה נעימות ואינטימיות וכן שירותים ושירותי נכים, מסכי טלוויזיה, עלונים, חומרי קריאה ועוד. המרכז מספק לכל רופא שירותי מזכירות רפואית מלאים, שכוללים זימון תורים וטיפול אישי ומקצועי לכל רופא ומטופל.

כל רופא/ה עצמאי/ת מאזור השרון, מוזמן/ת ליהנות מחדר פרטי, מאוורר ומאובזר וממגוון רחב של שירותים שהמרכז מציע. המרכז פועל שישה ימים בשבוע בשיטת הכל כלול (ססיות) וכך למעשה נחסך מהרופא התעסקות מיותרת בבירוקרטיה ומאפשר לו להתמקד אך ורק במתן טיפול לקהל המטופלים שלו,  והכל במחיר אטרקטיבי ונוח במיוחד!

כל היתרונות של מרכז רענן!

מיקום המרכז – המרכז ממוקם באזור אסטרטגי במרכז הארץ, מה שמאפשר גישה נוחה ומהירה עד ל"מרכז רענן". לא מדובר בבניין משרדים, כי אם במבנה רפואי שממוקם בקומה הראשונה שכולו משופץ ומעוצב בסטנדרט גבוה ומספק לכל רופא בכל תחום, חלל מאובזר ומרווח ביותר.

חניה מרווחת – המרכז שוכן מעל לחניון תת קרקעי.

מחיר קבוע והוגן – מודל השכרה שמבוסס על ססיות (הכל כלול) מאפשר שקיפות מלאה ואפשרות להתחיל לעבוד כבר מהיום הראשון. כמו כן, מדובר במחירים נוחים והגונים שכוללים בתוכם את כל שירותי המרכז.

שירותי מזכירות איכותיים – שירותי המזכירות של המרכז מנוהלים במקצועיות גבוהה על ידי מזכירות  בכירות בעלות ידע וניסיון בתחום מזכירות רפואית. השירות כולל: ניהול ותיאום תורים, תזכור למטופלים, וידוא הגעה, עזרה בתיווך בין קופ"ח של המטופל כמו גבייה, הוצאת טפסים וכדומה. שירותי המזכירות במרכז הרפואי רענן יונגשו לכל רופא, על מנת שהוא יוכל להקדיש את כל כולו לרווחת מטופליו.

לפרטים והרשמה צרו קשר בלינק המצורף – https://raananmedicalcenter.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here