מתי כדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי?

0
42
קרדיט Canva

טיפולים פסיכולוגיים מיועדים לא רק לאנשים שהגיעו למצבי מצוקה קיצוניים עד כדי חוסר תפקוד. זה גם לא מיועד אך ורק לאנשים שנמצאים בטראומות קשות או במשבר חיים עמוק כל כך שהם מתקשים להתמודד איתו ומגיבים בדיכאון ובחרדה קיצונית. טיפולים כאלה מיועדים גם לתחזוקה רגשית שוטפת וגם לליבון סוגיות שונות בינינו לבין עצמנו או בינינו לבין האחרים, כאשר אנחנו תוהים על המשך דרכנו ועל המניעים שלנו בעשייה ובקבלת החלטות. כך, אפשר לגלות לא פעם שמה שמניע אותנו הוא דווקא חוסר ביטחון עצמי שנובע מסיבות שונות, בין אם בגלל ילדות ללא תמיכה ומערכות יחסים טובות ובין אם מדובר באירוע שהסיט אותנו מהמסלול הרגיל והמוכר של הגשמה עצמית עד כדי איבוד דרך או פקפוק עצמי. לכל אלה נועד טיפול פסיכולוגי בעפולה שיכול לסייע לכם לצאת ממשברים כאלה ולהציב אתכם מחדש על דרך המלך להגשמה עצמית ולחיים טובים יותר. הפסיכולוגית הקלינית תמר ברלין מסייעת לכם בכל עניין בעזרת גישות שונות בפסיכולוגיה שנוסו בהצלחה בישראל ובעולם והביאו לתוצאות מוצלחות.

לגלות את עצמכם מחדש

לא פעם קורה שיש לנו קשיים במהלכים שונים וכשאנחנו בוחנים את עצמנו ברור לנו שאפשר אחרת אבל לא מובן לנו איך לעשות את זה. בטיפולים פסיכולוגיים מבררים את האמת על עצמנו בעזרת המילים שאנחנו בוחרים בהן כדי לתאר אותנו ולא פעם מתברר שחוסר פרגון עצמי מהיסוד וחוסר אמון ביכולות שלנו הוא שמביא אותנו לחיות חיים לא מספקים בעליל. הבסיס למצבים כאלה הוא בדרך כלל ערך עצמי נמוך שגורם לנו לחבל בעצמנו ובהתקדמות שלנו, לוותר לעצמנו ולהפסיק להאמין ביכולות שלנו לטווח הרחוק. זה מה שגורם לאנשים להיתקע במסלול קריירה לא מספק, או להישאר בזוגיות שאינה מכבדת ואינה תומכת רגשית משום שהיא הולמת את המצב הנפשי הבסיסי של המטופל ומשרתת את צרכיו נכון לעכשיו. בכל טיפול כזה יגלה המטופל את הערך העצמי האמיתי שלו ויצליח להתקדם לאט בעזרת הפסיכולוגית לעבר חיים שיש בהם הרבה הנאה והגשמה עצמית.

לתת אמון בפסיכולוגים

בכל מצב משברי בחיים עומדים לרשותכם אנשי מקצוע שרוצים לעזור לכם לפתור בעיות רגשיות ונפשיות ולשם כך נחוצים יחסי אמון הדדיים. הבחירה באיש המקצוע שמתאים לכם מבוססת לא רק על הגישה והשיטה שבעזרתן מטפלים, אלא גם בכימיה שנוצרת ובאמון ההדדי שיש ביניכם. הפסיכולוגית הקלינית תמר ברלין מציעה לכם את ניסיונה המקצועית הרב בטיפול במשברי חיים שונים בגישות שונות, שמחזירות אתכם לשגרה טובה ומספקת לפי הצורך והמקרה שלכם.