איך נגמלים מההתמכרות אחת ולתמיד?

0
2310
איך נגמלים מההתמכרות אחת ולתמיד?

רבים עשויים למצוא את עצמם מכורים לחומרים או פעילויות אשר משתלטות על חייהם. הדבר עשוי להתבטא בפגיעה בקשרים עם האנשים הקרובים ביותר למכור, איבוד מקום עבודה, שינוי במראה והידרדרות במצב הבריאותי. על מנת למצוא את הדרך האידיאלית אשר תסייע בגמילה מההתמכרויות הללו, יהיה עליכם לפנות אל מרכז גמילה מקצועי ומנוסה אשר יעניק לכם את התמיכה והליווי הצמוד בכל שלב לאורכה של הדרך.

בשעה שמדברים על התמכרויות, ההתמכרות לסמים לרוב תהיה הדבר הראשון אשר קופץ לראש. אכן, התמכרות זו הינה הרסנית במיוחד ולצערנו אנשים רבים חווים זאת על בשרם. על מנת להתמודד עם תופעה זו, עומד לרשותכם מרכז גמילה מסמים. בו ניתן יהיה לקבל תכנית טיפול המותאמת באופן אישי לכל מטופל. זאת תוך התחשבות במצבו, בסם שצרך ובתדירות, בקשיים שהוא מציג ובאופי של המטופל עצמו. שכלול הנתונים הללו יסייע בבנייתה של תכנית טיפולית אינדיבידואלית אשר תסייע בגמילה.

לא מצליחים לוותר על האלכוהול?

במידה והדבר תקף לגביכם, ייתכן ואתם סובלים מהתמכרות לטיפה המרה. האלכוהול אמנם הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, אך צריכה מוגברת שלו בתדירות גבוהה עלולה להוביל להתמכרות קשה, הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי. גמילה מאלכוהול, אם כך, תהיה הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ההתמכרות. חשוב לפנות אל מרכז גמילה מקצועי אשר יוכל להבטיח את נוכחותם של אנשי רפואה מנוסים שיסייעו בשמירה על הבריאות שלכם גם בשעה שאתם מתמודדים עם תסמיני הגמילה מהמשקה החריף.

נלחמים בהימורים

חשוב להבין כי דינה של ההתמכרות להימורים הוא כדין כל התמכרות אחרת. היא משמשת בתור מעין עולם פנטזיה מרגש אשר מונע מהמכור את ההתמודדות עם המציאות של חייו. התמכרות זו עלולה לעלות למכור בכספו, חבריו ומשפחתו. כך שרצוי יהיה להתחיל בתהליך גמילה מהימורים בהזדמנות הראשונה. בחרו במרכז גמילה אשר מעניק את שירותיו גם לאנשים בעלי התמכרות מסוג זה, כך שיוכלו לסייע לכם לרכוש את המיומנויות ודרכי התמודדות עם העולם מבלי שהצורך לחזור ולהמר ישוב.

עושים את הבחירה הנכונה

על מנת לפתוח בחיים חדשים ונטולי התמכרות הרסנית כמו סמים, אלכוהול או אפילו הימורים, תוכלו לפנות אל "רנסאנס ויקטוריה" – מרכז רפואי מוביל לגמילה מהתמכרויות. צוות המרכז משקיע את מירב המאמצים על מנת לאפשר לכל אדם את היכולת להתרכז בהתמודדות עם ההתמכרות שלו ומציאת הדרך המתאימה לו לחיים נטולי התמכרות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here