רובנו חווינו בעיות שינה בזמן זה או אחר. זה נורמלי ובדרך כלל זמני, עקב מתח או גורמים חיצוניים אחרים. אבל אם בעיות השינה הן עניין שבשגרה ומפריעות לחיי היומיום שלך, אתה עלול להיות סובל מהפרעת שינה. הפרעות שינה גורמות ליותר מסתם עייפות . חוסר שינה איכותית יכול לגרום להשפעה שלילית על האנרגיה שלך, איזון רגשי, ובריאות.

הבנת הפרעות שינה ובעיות שינה

שינה לעתים קרובות יכולה להיות הברומטר של הבריאות הכללית שלך. במקרים רבים, אנשים במצב בריאותי טוב נוטים לישון טוב, ואילו אלה הסובלים מבעיות שינה חוזרות ונשנות עשויים לחוות בעיה בריאותית רפואית או נפשית בסיסית, יהיה זה קל או רציני. שינה טובה היא חיונית לבריאות הפיסית והרגשית שלך. למרבה הצער, גם אובדן שינה מינימאלי יכול להשפיע על מצב הרוח שלך, על האנרגיה, ועל היכולת להתמודד עם לחץ. התעלמות מבעיות שינה והפרעות שינה יכולה לגרום לבריאות לקויה, תאונות, ביצועים לקויים בעבודה, מתח במערכת יחסים. אם אתה רוצה להרגיש טוב, להישאר בריא, ולממש את הפוטנציאל שלך, שינה היא הכרח, לא מותרות.

זה לא נורמלי להרגיש ישנוני במהלך היום,להתקשות להירדם בלילה, או להתעורר מרגיש מותש. אבל גם אם אתה נאבק עם בעיות שינה לכל כך הרבה זמן, כי זה נראה נורמלי, אתה עדיין יכול ללמוד לישון טוב יותר. אתה יכול להתחיל על ידי מעקב אחר הסימפטומים שלך ודפוסי שינה, ולאחר מכן להתאים את שעות השינה שלך . אם עזרה עצמית לא תעשה את העבודה, אתה יכול להתייעץ עם מומחים אשר עברו הכשרה ברפואת שינה. ביחד, אתה יכול לזהות את הגורמים הבסיסיים של הבעיה השינה שלך ולמצוא דרכים לשפר את איכות השינה ואיכות חיים שלך

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here