גודל איבר המין הממוצע בישראל ומה נחשב איבר קטן

0
1227
גודל איבר המין הממוצע בישראל ומה נחשב איבר קטן
קרדיט pixabay

כשהיית צעיר יותר, היה לך ברור שמה שבמכנס שלך כנראה יקבע את מידת ההצלחה שלך בחיים ובעיקר כמובן בכל הקשור בתחום הזוגיות ומערכות היחסים. ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מבינים שממש לא כך הדבר. גודל פין ממוצע יכול להיות נהדר עבור פרטנר או פרטנרית מסוימים, בעוד שאחרים יעדיפו דווקא לקיים יחסים עם אדם שנחשב למעל הממוצע ואפילו מתחתיו. בכל הנוגע להצלחה בחיי המין, אין שום ערובה לכך שהגודל כן קובע. ביננו? זה גם מאוד לפני עשרים שנה לחשוב שכן.

אז אם גודל פין ממוצע לא קובע, מה כן?

בזמנו, היינו עושים השוואות בבית הספר עם כל החבר'ה, בלי לדעת בכלל מהו גודל פין ממוצע ולבטל באופן כללי את כל מי שלא נוגע באורך לא הגיוני מסוים. בואו נשים את הדברים על השולחן – מה שקובע, זו בסך הכל ההעדפה של הפרטנר או הפרטנרית:

  • זה בכלל העובי – יש כאלה שיספרו לך שזה בכלל לא האורך שקובע, אלא העובי! מורגש יותר בכל החלקים הנכונים, שזה בסופו של דבר מה שכולנו רוצות ורוצים. תאמין לנו, אף אחת לא באמת רוצה שתגיע לרחם שלה בטעות.
  • מי אמר שזה המשגל? – בטח כבר ידעת את זה, אבל יש לא מעט נשים וגברים שמעדיפים בכלל את הרול-פליי על המשגל עצמו. מובן שמדובר בחלק בלתי נפרד מכל העסק, אבל שום משגל לא יהיה מושלם בלי רול-פליי מושקע וארוך שיורד (ליטרלי) לפרטים הכי קטנים. בנוסף, זכור שגם מידת ההנאה במשגל תלויה בניסיון ובעיקר ביכולת להחזיק זיקפה לאורך זמן. בסופו של דבר, הכל עניין של ניסיון!
  • זה גם תלוי במידות של הצד השני – למה הכוונה? ובכן, גם לאיברי המין הנשיים יש מידות, ולא כל מידה מתאימה לכל איבר גברי. יש כאלו שיכאב להן לשכב עם גבר המצויד יתר על המידה, וכן, גם אחרות שייתכן שלא ירגישו בדבר. הכי חשוב זה כמובן לא לקחת שום דבר אישית ולזכור שלא תמיד הכל תלוי בך (חוץ מהמשחק המקדים כמובן).
  • תהיה בטוח בעצמך – גודל פין ממוצע בישראל הינו 14 ס"מ, שזה מקום טוב בהתחשב בעובדה שהממוצע העולמי נע בין 12-15 ס"מ. בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בביטחון שלך בעצמך, בניסיון שצברת לאורך השנים ובמידת הסבלנות שלך כלפי האדם שנכנס איתך למיטה. השקעה מובילה להצלחה, וזה נכון גם במיטה.

נו, איך אתה מרגיש?!

עכשיו כשגם אתה מבין כי גודל פין ממוצע הוא לא מה שיקבע או לא יקבע את מידת ההנאה של הצד השני, אתה גם מבין שאין כל סיבה לתת לזה לנהל לך את החיים. המשך בביטחון, תלמד איך להשתפר עוד ועוד ולהפוך כל ביקור במיטה, לחוויה, איך נאמר, שמימית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here