גם בחורף, כמה מים צריך לשתות?

0
258
גם בחורף, כמה מים צריך לשתות?

חוסר מים עלול להוות סכנה ולגרום להתיבשות המתבטאת בעייפות, כאבי ראש וירידה בריכוז. שתייה לא מספקת לאורך זמן עלולה לגרום לאבנים בדרכי השתן ולעצירות.

כמות השתיה המומלצת הנה כ – 8-10 כוסות ביום.

המדד לשתיה מספקת הוא צבע השתן: צבע כהה מראה על חוסר נוזלים ,שתן בצבע בהיר-שקוף מראה על שתיה מספקת. יש לשתות יותר מהמומלץ כאשר יש אבנים בכליות, הקאות, שלשולים, וכן בפעילות גופנית נמרצת ובמזג אויר קיצוני – חם או קר.

  • רצוי לשתות גם כשלא צמאים.
  • רצוי לשתות מים הם אינם מכילים קלוריות ואינם משמינים.
  • אפשר להוסיף למים נענע,לימונית, פלחי לימון, מקל קינמון ועוד לשיפור הטעם.
  • רצוי להימנע משתיית משקאות ממותקים.
  • רצוי להימנע ממשקאות מוגזים ומכילי קפאין (תה, קפה, קולה).
  • רצוי להימנע משתיית משקאות המכילים אלכוהול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here