מדרסים מותאמים אישית, מדרס ביו מכני, אירוע מוחי תסמינים

0
164
קרדיט canva

כיצד לבחור את המדרסים האורתופדיים הנכונים לכף רגל?

כף רגל שטוחה מהווה בעיה עבור קטגוריות רבות של חולים. אורטופדיים מאבחנים רגליים שטוחות בילדים, נשים וגברים. קבוצות סיכון עיקריות:

נשים שלא יכולות לדמיין את חייהן בלי נעלי עקב;

גברים החושפים את השרירים והרצועות שלהם לעומסי כוח מסוכנים;

בהתאם לסיבות הספציפיות, לרגליים שטוחות אופי אורכי, רוחבי או משולב. חשוב שלכל סוג מחלה המטופל והרופא המטפל יבחרו מדרסים מותאמים אישית. אם כבר אתם סובלים מבעית כף רגל שטוחה, יש צורך לבחור מדרסים רפואיים נכונים. במהלך תהליך הייצור של הדגם, מספר ניואנסים יהיו בעלי חשיבות מיוחדת עבורכם, לכן חשוב לבחור רק באנשי מקצוע מוסמכים.

מאפיינים המשפיעים על בחירת מדרסים

כל אורתופד ימליץ על המדרסים הנכונים למטרות אורטופדיות, בהתבסס על הנסיבות והמאפיינים הפיזיים הספציפיים שלכם. אם הרגליים שלכם עדיין לא מטרידות את הראש והגב לא אומר שאתם יכולים לשכוח ממדרסים. מדרסים אורטופדיים שנבחרו כהלכה יתנו אפקט של הליכה קלה, וימנעו בעיות גב ורגליים בעתיד. ולא משנה אם אתם בעלי קשת גבוהה, כף רגל שטוחה או כל בעיות רגלים אחרות, מדרסים הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם. וכדי שהמדרס יתאים למצב הרגל שלכם באופן מושלם, כדאי לבחור מדרס ביו מכני חדשני. המדרס הביומכני מסייע בחלוקת משקל הגוף והפחתת הלחץ על המפרקים. היתרונות של משהו קטן כמו מדרסים לנעליים יכולים להיות לא יסולא בפז.

מתי עוד משתמשים באביזרים אורטופדיים?

אביזרים אורטופדיים כמו סד לרגל או מדרסים, משתמשים אותנו לא רק במקרים יום יומיים רגילים, אלא גם במקרים מורכבים יותר, כמו במהלך שיקום לאחר אירוע מוחי. כאשר מזהים במהלך אירוע מוחי תסמינים המעידים על הבעיה, ניתן לספק לאדם העומד מולנו את העזה זה הוא זקוק במהירות המירבית, אשר יכולה למנוע הידרדרות במצבו. אבל אין ספק כי לאחר כל אירוע מוחי יש צורך בשיקום, ולפעמים הוא ארוך ולא פשוט כלל. במקרים מסוימים אדם צריך ללמוד ללכת מחדש, או זקוק לתמיכה ברגליו בעזרת סד. את כל הציוד האורטופדי, אשר משמש לתהליכים שיקומיים תוכלו למצוא בחברת סטרייד אורטופדיה בע"מ. חברת סטרייד אורטופדיה בע"מ מחויבת לספק את השירותים והמוצרים החדשניים ביותר בענף ההליכה והריצה. העסק הושתת על עקרונות של יושרה, כנות ומחויבות למצוינות. החברה מתמחה בשיקום רפואי, טכניקות אורטופדיות ושיקום הליכה ממוחשב באמצעות עוזרים מתקדמים, וכן בפיתוח טכנולוגיות תלת מימד מתקדמות בתחום האורטופדי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here