הכירי את השיטה החדשנית, הקצרה והבטוחה ליצירת קוביות בבטן: בליס מקס (BLISS MAX)

0
146
קרדיט צילום: יחצ

הפתרון המתקדם לטיפולי גוף הכולל 3 ב1- מכוון לשומן, לשרירים ולעור, ביעילות ובנוחות

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה בישראל מכשיר חדשני וראשון מסוגו בארץ, אשר מקצר תהליכים יוצר מראה חטוב  והדוק, מבלי לבלות שעות בחדר הכושר- בליס מקס –  BLISS MAX

מדובר במכשיר המציע 3 אפשרויות טיפול : שומן, שרירים ועור.

קרדיט צילום: יחצ

הצרת היקפים, חיסול תאי שומן וחיטוב השרירים טכנולוגיות להצרת היקפים, פירוק שומן, מיצוק העור וחיטוב השרירים.

LASER –    אנרגיית לייזר דיודה מועברת באופן רציף וממוקד לחיסול תאי שומן לחלוטין.

2MP RF – גלי רדיו מולטיפולאר, שדות אלקטרומגנטיים ויניקה באמצעות ואקום,מטפל במיצוק וחיטוב הגוף

EMS MAX Flex –  טיפול המדמה אימון כח מאסיבי במכון כושר, הפעלה פסיבית של השרירים באופן עוצמתי.

המכשיר ייחודי המשלב 3 טכנולוגיות להעצמת תוצאות הטיפול. המכשיר מטפל בכל שבכות העור בצורה מכשיר ייחודי מסוגו המשלב 3 אופטימלית, מייצר תוצאות מיידיות ותוצאות ארוכות טווח. התוצאות שתוכלו להשיג עם הבליס מקס הם הצרת היקפים, חיסול תאי שומן, מיצוק חיטוב הגוף, חיטוב השרירים. שומן עיקש באיזורי גוף כגון: ירכיים פנימיות, יד אחורית, מותניים ועוד.

בונוס בליס מקס קיימת מערכת קירור השומרת על פני השטח של העור מפני חום, בזמן שהאנרגיה חודרת. וכך משיגים חוווית טיפול נעימה וחזרה לשגרה מהירה.

תוצאות המחקרים הקליניים הראו שהטיפולים פירוק שומן עם MAXTM BLISS VENUS יכולים להביא להפחתה דרמטית של עובי שכבת השומן ולהקנות לאזורים המטופלים מראה רזה וחטוב יותר. הטכנולוגיות בהן נעשה שימוש לטיפול בשומן ומיצוק העור, בטוחות לכל סוגי העור. לא משנה מהו גוון עורכם, אתם יכולים ליהנות מטיפולים שונוס בליס מספק.

לדברי ד"ר להבית אקרמן : "הטיפול מתאים במיוחד לכל אלו שירדו המון במשקל. אנחנו נמצאים בעידן שבו אנשים רוצים הכל כאן ועכשיו, מחפשים בעיקר קיצורי דרך, בעיקר אלו שהשילו ק"ג רבים בכל מיני דרכים, ועכשיו רוצים להיפטר מעור עודף".

קרדיט צילום: יחצ

אז איך זה עובד?

בשלב ראשון מבצעים טיפול לייזר, לפירוק והפחתת תאי שומ. המכשיר ונוס בליס מקס, עושה שימוש בלייזר בגודל 1064 כדי לחמם את תאי השומן הנמצאים עמוק מתחת לפני העור, בשכבת הרקמה השומנית, למשך 25 דקות. האנרגיה מהלייזר נספגת על ידי תאי השומן והמים המקיפים אותם, מחממת אותם וגורמת לכיווץ של תאי השומן ולהרס שלהם, באמצעות תהליך המכונה ליפוליזה. המערכת הלימפתית, אשר מנקה את הגוף בשגרה, מוציאה שומן ותאי שומן שנהרסו.

בשלב שני, ממצקים , מותחים ומשפרים את מרקם העור על ידי ידית ה4D בודי, המשלימה את הטיפול באמצעות שימוש בטכנולוגיית (2MP (אשר עובדת על גלי רדיו ופולסים-מגנטיים, למיצוק ומתיחת העור, הצרת היקפים, בניה וחידוש הקולגן בעור, בשילוב עם טכנולוגיה ייחודית ליניקה בוואקום וניקוז לימפטי המסייעת להפחתת נפח שומן מיצוק העור ומקדם תהליכי החלמה בעור. טיפולים אלה משפרים את פעילות תאי הפיברובלסטים, מכווצים את הקולגן, ממצקים את העור ומצמצמים עוד יותר את ההיקפים וצלוליט.

והשלב השלישי הוא טיפםול מאסיבי לחיטוב השריר.

קרדיט צילום: יחצ

EMSללא מגע יד פועל בצורה חכמה ודינמית פטנט ייחודי של חברת ונוס, עם טכנולוגיית ( קבוצות שרירים שונות בפרמטרים אופטימליים. על 7 טכנולוגיה זו פותחה על בסיס מחקר שרירים נרחב והיא מדמה אימון כח אמיתי והשגת תוצאה של חיטוב השרירים והעלאת מסת שריר יעילה ומותאמת לכל מטופל.

אורך הטיפול: שעה וחצי – כשכל טכנולוגיה אורכת כחצי שעה.

ההמלצה היא כשלושה טיפולים כדי לראות תוצאות. ונדרשים חיזוקים בהתאם לצורך.

התוצאות נשמרות לאורך זמן.

עלות לסדרת הטיפולים: 14,000שח – לשבעה טיפולים משולבים למשך ארבעה חודשים

הטיפול נעשה בקליניקה של ד"ר להבית אקרמן, המנופים 2 הרצליה פיתוח