הלוואות למוגבלים לשעבר

0
4273
הלוואות למוגבלים לשעבר

מה הן הלוואות למוגבלים לשעבר וכיצד הן יעזרו לי להרים את הראש מעל המים?

בשנים האחרונות ניתן לראות שהופך יותר ויותר קשה לנהל חשבון בנק עם יתרה חיובית מאשר להגיע לקושי כלכלי וליצירת חובות את מול הבנקים. לא פעם כדי להתמודד עם בעלי חוב הבנקים נוקטים באמצעים קיצוניים כמו למשל פנייה להוצאה לפועל, פתיחת תיק והתחלת תהליכים כנגד חייב, או לחלופין הטלת סנקציות על החשבון והפיכתו לחשבון מוגבל. ישנם לקוחות בנקים אשר מצליחים לצאת מן ההגבלה ולהפוך להיות מוגבלים לשעבר אולם מנגד, אינם מצליחים לשבור את הדימוי שלהם בעיני הבנק, אשר הוא מבחינתו ממשיך להגביל את מסגרת האשראי שלהם, מסרב למתן הלוואות ומביע חוסר אמון גורף בכל הנוגע ליכולת ההחזר של אותם הלקוחות.

במקרה וגם אתם נמנים עם ההגדרה מוגבלים לשעבר ובמידה ואתם זקוקים להלוואה ואינכם מצליחים לגייס לכך את הבנק, לידיעתכם, אצלנו עומדות לרשותכם מגוון הלוואות למוגבלים לשעבר.

הלוואות למוגבלים לשעבר – האם אפשר לתת הלוואה למרות ההגבלה ?

הבנקים אינם מוכנים להעמיד הלוואות למוגבלים לשעבר וזאת בשל ההיסטוריה הבנקאית שלהם. חשבון הופך למוגבל בדרך כלל עקב כמה וכמה סיבות, ביניהם פיזור שיקים ללא כיסוי, אי עמידה בתשלום או בהחזרים של הלוואות קודמות, אי עמידה בתשלומים שונים ביניהם הוראות קבע למיניהן, החזרי משכנתא וכדומה וכן בגין פתיחתם של הליכים במסגרת הוצאה לפועל. במקרים בהם הבנק אינו מהווה פתרון, הרי שניתן לפנות למקורות חוץ בנקאיים אשר מוכנים לספק הלוואות למוגבלים לשעבר, אולם לא ללא תנאים. יחד עם זאת בהתחשב בעובדה שאין לבעלי חשבון מוגבל לשעבר אפשרות זמינה אחרת, הרי שזהו פתרון שיש לשקול ברצינות.

התנאים לקבלת הלוואות למוגבלים לשעבר

במסגרת הלוואות למוגבלים לשעבר, יתכן ויעמדו בפניכם כמה תנאים, גם כאשר אתם לוקחים את הלוואה במקור מימון חוץ בנקאי, כמו למשל מתן ערבות כלשהי, בין אם מדובר בערב אנושי ובין אם בשעבוד נכס או רכוש כלשהו וזאת על מנת שלמלווה יהיה ערבון על כל מקרה שלא יבוא. למרות שאלו נראות כמו הגבלות, בפועל אין זה כך היות ובסופו של יום, אתם תקבלו את הכסף שיעזור לכם להיחלץ מהמצב הכלכלי הקשה, כך שתוכלו לנשום לרווחה ולהתחיל מחדש את חייכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here