הרצאה בריאותית התקיימה בעיריית נשר על ידי כללית

0
624
צילום: דוברות כללית

צוותי מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית דואגים לבריאות עובדי עיריית נשר

 

כחלק משיתופי הפעולה הרבים והפוריים הקיימים בין כללית לעיריית נשר, צוות מרפאת כללית בתל חנן, בניהולה של ד"ר סבטלנה וייסמן, יזם סדרת הרצאות בריאותיות לעובדי העירייה במטרה להעלאות את המודעות לנושא רפואה יזומה ולצייד אותם בסל מידע לטובת בריאותם ובריאות הציבור.

ההרצאה הראשונה ניתנה על ידי הדיאטן דמיטרי קליימן ועסקה בנושא תזונה, בדגש על תזונה במהלך שעות העבודה. מספר נכבד של עובדי נשר השתתפו בהרצאה. הם בירכו על היוזמה ואמרו שלמדו הרבה מדמיטרי ומצפים להרצאות הבאות שיהיו בנושאים: ארגונומיה בעבודה והפחתת הלחץ בזמן עבודה.

 

שושי נבו, מנהלת משאבי אנוש של העירייה בירכה על הפעילות "אנו בעיריית נשר רואים את רווחת העובדים מעל לכל ומחפשים כל העת כיצד ניתן להעשיר אותם. יחד עם כללית יזמנו סדרת מפגשים והרצאות, של מומחים בתחומם, על כל מה שעובד צריך – ארגונומיה, תזונה והפחתת לחץ בעבודה. עיריית נשר והעובדים מודים לכללית על שיתוף פעולה מוצלח ומצפים למפגש הבא".

"אנחנו מברכים על שיתופי הפעולה הרבים והפוריים לרווחת התושבים שיש בין כללית לעיריית נשר ואנו נמשיך לפתח וליזום פעילויות למען בריאות התושבים ומטופלי כללית" סיכמה דורית חזן יניב, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מינהלת כרמל, מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here