חדש במרפאת כללית מגדל העמק: הרחבת שעות הפעילות של סקירת מערכות בהריון במרכז בריאות האישה

0
216
צילום: דוברות כללית

ההריון היא תקופה מרגשת ועל כל אישה לבצע בדיקות אולטרסאונד לכל אורך ההיריון. הבדיקה הראשונה מתבצעת כבר בשליש הראשון על ידי רופא הנשים המטפל ומטרתה קביעת גיל ההיריון, תקינותו ומספר העוברים. עם ההתקדמות בהריון בין השבועות 11-13 מומלץ לבצע בדיקת שקיפות עורפית. החל משבוע 13 ועד שבוע 17 מבוצעת סקירת המערכות המוקדמת ובין שבועות 20-24 מומלצת סקירת המערכות המאוחרת. במהלך השליש האחרון להריון מבצע הרופא המטפל הערכת גדילה לעובר.

מרכז בריאות האישה, בניהולה של ד"ר אלכסנדרה לוין, ממשיך לשפר את השירות ולאחרונה הורחבה שעות הפעילות של סקירת המערכות על ידי ד"ר שמואל אדלשטיין, מומחה ברפואת נשים. ד"ר אדלשטיין מוכר על ידי הנשים ברחבי העמק והצפון מכיוון שיילד את ילדי העמק. ד"ר אדלשטיין ניהל שנים רבות את חדרי הלידה במרכז רפואי העמק ובנוסף עבד במכון האולטרסאונד ובמרפאות הנשים ברחבי הצפון.

בשנים האחרונות במרפאת כללית מגדל העמק מתבצעות עבודות לשדרוג המרפאה לטובת שיפור והרחבת השירות. העבודות ממשיכות להתבצע וכעת יתבצעו עבודות חיפוי חזיתות המרפאה ויערך שיפוץ נרחב לטובת הקמת מכון רנטגן.
"אנו מעניקים למטופלות שלנו שירותי בריאות מקצועיים, איכותיים וחדשניים במקום אחד, עם מענה לכל צורך, ולכל אישה. בנוסף אנחנו מבצעים סדנאות רבות ומגוונים בנושאים הנוגעים לבריאות האישה, סדנאות לניהול אורח חיים בריא – ומפגשים מקדמי בריאות. חשוב לנו שהמטופלות שלנו יקבלו את השירות הכי טוב שאפשר והכי ממוקד" סיכמה ד"ר לוין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here