כך תעבירו את הזמן בהמתנה לרופא

0
2411
כך תעבירו את הזמן בהמתנה לרופא

אף אחד אינו שש להגיע לרופא, אך מצד שני מדובר בזמן איכות עם עצמך, בו רק מחכים שהתור יגיע ובינתיים אין שום מחויבות. לא צריך לעזור לילדים, לא צריך לעבוד ואפילו לא צריך לשטוף כלים. עם זאת, לצד חוסר המעש גם ישנה תחושת שעמום משמעותית, כי לא נמצאים בבית ולא נמצאים בין אנשים שכיף בחברתם, ובינתיים התור מזדחל לאטו. מה בינתיים עושים? בדיוק על כך אנו מבקשים לדון.

הזמן להשלים פערים

אז אין טלוויזיה, אין מחשב, אין משימות ואין מה לעשות. עם זאת, סביר ביותר שהמכשיר הנייד אצלכם ביד, ועל כן מדובר בזמן נהדר לגלוש ברשתות החברתיות ולהשלים פערי מידע. כך למשל אם הרבה זמן מבקשים להתאפס לגבי המצב הפוליטי מדיני, ואם הרבה זמן מעניין אותכם מה קורה בתחום התרבות ובתחום הספורט, פשוט בקרו באתר חדשות מוביל ותיהנו משלל כתבות רלוונטיות ועדכניות. מכאן שבתום הביקור גם תצאו עם המרשם הרצוי וגם עם השכלה חשובה, והכי חשוב אפילו לא תשימו לב עד כמה התור התעכב.

מאפסים משימות

מכירים שבמשך השבוע מתאספות משימות שדוחים לרגע האחרון? אז לפני היציאה מהבית מומלץ לערוך רשימה ולבחון במה אפשרי לטפל בזמן ההמתנה, ולו דרך הנייד. כך למשל ניתן להשלים טפסים מקוונים דרך אפליקציה ייעודית, ניתן לחזור לאנשים שלא הספקתם לדבר עמם, ניתן לשלוח מיילים חשובים, ניתן לערוך חישובים, ניתן לעבור על רשימת הקניות, ניתן לעבור על המשכורת החודשית, ניתן להרים טלפונים לרשויות השונות, ניתן לשלוח הודעות חשובות וכדומה. מכאן שבתוך כמה דקות זוכים להשלים משימות שביום יום פשוט נעלמות מתחת לשגרה.

זמן משחק

יש אנשים שאוהבים סודוקו, יש אנשים שאוהבים תשבצים, יש אנשים שאוהבים קנדי קראש וכדומה. אי לכך פשוט כיף לנצל את הזמן עבור משחק, ללא כל רגשות אשמה ומבלי שאף אחד יפריע באמצע, מלבד התור שנזכר להגיע.

מזמן לא קראתם ספר טוב?

אנשים רבים אוהבים לקרוא ספר, אך פשוט לא מוצאים לכך את הזמן המתאים, כי גם אם בערב מתפנה להם שעה לעצמם, הם יעדיפו לפתוח טלוויזיה ולבחון מה משודר. עם זאת, כיוון שבתור לרופא לא תשימו סרט (יגמור את הבטרייה) ואף לא סביר שתביאו ספר (לרוב כבד ותופס הרבה מקום), טוב לדעת שישנו פתרון! כיום הספריות הציבוריות מציעות "להשכיר" ללא עלות כ4 ספרים דיגיטליים בכל פעם, כך שניתן לנצל את הזמן עבור קריאה מהנה דרך הנייד.

דברים שאין לעשות בזמן שמחכים

לבסוף נציין שלצד שפע הדברים הנחמדים שניתן לעשות בזמן ההמתנה לרופא, גם יש כמה דברים שניתן לעשות אך הם כלל לא מומלצים. במה מדובר? אין לדבר בטלפון ליד אנשים (מביך ומפריע לשאר), אין לקפוץ לבית המרקחת לקנות תרופה (בקלות עלולים לפספס את התור), אין לתפוס תנומה (שוב עלולים לפספס את התור) ואין להוציא קופסת אוכל ולפתוח שולחן (בכל זאת לא המקום הכי סטרילי לאכול בו). מה עוד? אין לצפות שהתור יגיע בזמן – זה לעולם לא קורה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here