לדאוג לקטנים שלנו

0
509
טיפול בחרדה חברתית
Credit: Pixabay.com

טיפול בחרדה אצל ילדים הינו דבר נפוץ שכן יותר ויותר הורים פונים למטפלים בעקבות כך שילדיהם סובלים מחרדות, הדבר מאוד אופייני למציאות של ימינו שכן אחוז האנשים והילדים אשר סובלים מחרדה עולה עם השנים. בטיפול עצמו המטפל ייצור קשר עמוק ואיכותי גם הילד עצמו וגם עם ההורה וזאת על מנת להעניק לילד שלכם את הביטחון לו הוא זקוק ואת הנחמה, כמו כן יש צורך במטפל אשר הינו מוסמך בתחום החרדה והינו יודע לטפל גם בילדים, שכן טיפול בילדים שונה מטיפול במבוגרים בהרבה מובנים ועל כן ישנו צורך בטיפול מדויק ואיכותי עבור הילדים שלכם על מנת שיוכלו להתקיים בעולם בצורה מדהימה וכיפית וכן שהעתיד שלהם יהיה ורוד יותר. לשם כך תוכלו לפנות למרדכי קדוש אשר הינו בעל מספר קליניקות טיפול בארץ והינו פסיכותרפיסט הוליסטי אשר עובד במגוון רחב של שיטות טיפול אשר משלבות סוגי טיפול שונים כמו למשל NLP  CBT  ועוד. מרדכי הינו בעל ניסיון עשיר בתחום הטיפול ההוליסטי תוך כך שהוא מטפל בהצלחה רבה במגוון משברים נפשיים כמו למשל, טראומות, מאניות, דיכאונות, הפרעות התנהגות, חרדות ועוד תוך כך שהוא מתאים את שיטת הטיפול עבור הקליינטים שלו ותוך כך שהוא מיומן בעבודתו וכן גם נעים הליכות.

לצאת החוצה ללא פחד

טיפול בחרדה חברתית הינו דבר נפוץ במציאות של ימינו שכן ישנם אנשים אשר חוששים לצאת החוצה למקומות הומי אדם, ואף למקומות כמו סופר, החרדה מקשה על הקיום היומיומי של הסובלים ממנה ומקשה עליהם לנהל אורח חיים כמו שהיו רוצים. לשם כך חשוב לאיש מקצוע אשר יעניק לכם את הכלים האיכותיים ביותר, ואשר יחזיר לכם את השליטה בחיים ויעזור לכם להתמודד עם החרדה בצורה מדויקת ואיכותית תוך כך שהוא מפקיד להעניק לכם כלים אפקטיביים אשר יעניקו לכם פתרונות למצבי חירום וכן לשגרת היומיום.

רפואה אלטרנטיבית

טיפול בדיכאון ללא תרופות הינו דבר שיותר אנשים רוצים בו שכן לתרופות יש המון תופעות לוואי, הן לא פותרות את הבעיה מהשורש שלה וכן הם גם יוצרים תלות. מאידך טיפול ללא תרופות בדיכאון יעזור לקליינט להבין את מקור הבעיה, מהיכן היא מגיעה ויעניק לנו כלים משמעותיים להתמודדות עם הדיכאון וכן גם לצאת לחיים חדשים ונהדרים מתוך מקום אמיתי ואותנטי וכן ממקור של הבנה של הדבר בצורה עמוקה. לשם כך תוכלו לפנות למרדכי קדוש אשר הינו פסיכותרפיסט מיומן אשר עובדת במגוון שיטות חדשניות. מרדכי מטפל במספר הפרעות נפש כמו מאניות, דיכאון קליני וכן גם בחרדות ועוד, תוך כך שהוא מקפיד על שילוב של השיטות אותן למד וכן על טיפול מדויק אשר הוכיח את עצמו כיעיל. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 052-8784146 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here