מענה טבעי לגוף

0
1478
מענה טבעי לגוף

החודשים האחרונים מביאים עמם לחצים רבים ותחושת מועקה. העולם השתנה ללא היכר, והחזרה לשגרה הינה מורכבת ומאתגרת לרבים מאתנו. כיצד נוכל להחזיר לעצמנו את תחושת השליטה והיציבות? בתקופה זו, מומלץ לפנות אל נטורופת מקצועי, סבלני ומכיל. בזכות שיתוף פעולה זה, תמצאו את השלווה בפנים, ותתמודדו עם המציאות החדשה בהצלחה.

עם פרוץ הקורונה, ועימה תחושת אי-הוודאות הפוקדת אותנו, מגיעות תחושת כובד, חשש ודאגה. כיצד נוכל לחזור לשגרה? כיצד תראה השגרה החדשה? ומה צופן העתיד? תחושה זו משפיעה רבות על המצב הרגשי והפיזי שלנו; תחושה אשר יכולה לערער אותנו – ולהשליך על היבטים רבים בחיינו. על מנת להתמודד עם המצב היטב, יש לחפש אחר נטורופת מומלץ ולבקש את סיועו. יוסי קיטרו הינו ד"ר לנטורופתיה, מטפל ברפואה סינית ואירידולוג. כמו כן, יוסי קיטרו מנהל מרפאה אינטגרטיבית לשיפור הבריאות ואיכות החיים, כמו גם מרכז ללימודי המשך למטפלים ולקהל הרחב.

דיקור סיני – טיפול מומלץ בתקופה מאתגרת

שירותי דיקור סיני בנתניה ובסביבתה מחזיקים ביתרונות רבים. ראשית, מענה מסוג זה מסייע למגוון רחב של בעיות כדוגמת תסמונת קדם וסתית, בעיות פוריות אצל נשים וגברים, סוכרת, סוגי אלרגיה שונים, כאבי גב ושרירים, בעיות שונות המגיעות בגיל המעבר וכן הלאה. כמו כן, המומחה בתחום הדיקור הסיני הינו בעל רגישות רבה, הבנה מלאה למצבכם המורכב – ויכולת להתאים טיפול מדוקדק לכל בעיה ובעיה.

בין היתר, תוכלו לפנות אל המומחה לצורך דיקור סיני לחרדות. מתמודדים גם אתם עם חרדות? האם הציעו לכם בעבר ליטול תרופות כימיות כאלו ואחרות? רגע לפני שאתם פונים למסלול מסוג זה, רצוי לבדוק מה הרפואה המשלימה מציעה – כאשר דיקור סיני המותאם למצבכם האישי הינו פתרון מומלץ. מדובר, למעשה, בפתרון נטול כאבים, שאיננו כולל תופעות לוואי ואיננו כולל אף חומרים כימיים. אין ספק, זהו טיפול מומלץ.

לענות על ציפיות הלקוח – והרבה מעבר לכך

סובלים מכאבים? מתמודדים עם מחלות שונות? על מנת לקבל אבחון אירידיולוגיה מהמעלה הראשונה, אתם מוזמנים לפנות אל יוסי קיטרו. מומחה זו הינו נטורופת N.D., אירידולוג ומטפל ברפואה סינית. כמו כן, יוסי קיטרו מתמחה בטיפולי פוריות משלימים. בנוסף, המרפאה אותה הוא מנהל פועלת למעלה מ-11 שנה, ומציעה מענה מקצועי לקהל לקוחותיה. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-788-7112

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here