מפסיקים לעשות דיאטה – ויורדים במשקל

0
2124
מפסיקים לעשות דיאטה – ויורדים במשקל

כמעט כולנו מכירים היטב את עולם הדיאטות. גם אתם כנראה ניסיתם כל אפשרות וכל טרנד חדש. נגמלתם מפחמימות ואז מסוכרים, ספרתם קלוריות ואחר כך נקודות, ובסופו של דבר ירדתם קילו או שניים ואפילו חמישה, רק כדי להעלות אותם בחזרה ועוד קצת. הסיבה העיקרית לאפקט היו-יו הזה נעוצה במילה שכולנו משננים מדי יום ביומו: דיאטה. כשהיא קצרת מועד וממוקדת בקילוגרמים שאנחנו ממש רוצים להשיל לפני הקיץ, הכישלון שלה לא באמת מפתיע. מצד שני, יש דרך אחרת והיא מספקת תוצאות לזמן ממושך הרבה יותר.

קבוצת תמיכה וההשפעה האדירה שלה

האמת הפשוטה היא שהמלחמה היומיומית, זו שכוללת ספירת קלוריות ושורה ארוכה של איסורים, היא מלחמה שקשה לנו להילחם בה לבד. רק עם הכלים הנכונים ועם התמיכה הטובה ביותר אפשר לנצח בקרב הזה ולגלות שלא מדובר בפרויקט קצר מועד שאחריו נחזור לשגרה שכוללת זלילה בלתי פוסקת מול הטלוויזיה. אחרי שהשילה עשרות קילוגרמים ממשקלה וחוללה שינוי בחייהם של לא מעט נשים וגברים, אירית בוטבול-עובדיה מובילה קבוצות תמיכה להרזיה, והן מספקות את המסגרת התומכת שכל מי שנמצא בתהליך הזה זקוקה לה כל כך.

לעמוד באתגרים בהצלחה מרובה

יש המון גורמים שמשפיעים על הצלחתו (או אי הצלחתו) של תהליך הירידה במשקל. מהפיתויים שיש סביבנו בכל רגע ועד לאירועים החגיגיים עם תפריט האוכל העשיר, תמיד יש מכשולים שעשויים לגרום לנו לסטות מהמסלול. קבוצת תמיכה לדיאטה וסדנת העצמה אישית עוזרת לנו להתמודד עם האתגרים הללו בצורה טובה יותר, להכיר בקיומם ולמצוא את הדרכים לנצח בכל פעם מחדש – בדרך למשקל היעד ולהשגת המטרות האישיות שלנו.

לכבוש את היעדים – ולא רק על המשקל

אם תעצרו לרגע לחשוב על זה, המשקל שאליו אתם שואפים להגיע הוא מטרה חשובה ומאתגרת לא פחות מכל מטרה אחרת בחיים. מהשאיפה לסגור את המינוס ועד ליצירת הזוגיות שתמיד חלמתם עליה, מהקמת העסק המצליח ועד לרכישת הדירה המושלמת, יש לנו המון יעדים ובדרך אליהם שורה ארוכה של מכשולים וחסמים. קבוצות הרזיה עוזרות לנו להבין איך מתגברים על הקשיים שבדרך למשקל המטרה, והכלים האלה עוזרים לנו גם בתחומים אחרים בחיים. שילוב מנצח.

אימון אישי או קבוצתי?

בין אם אתם מחפשים קבוצת הרזיה או מסגרת אישית יותר, אירית בוטבול-עובדיה מציעה לכם מגוון אדיר של סדנאות וקבוצות תמיכה לצד קואצ'ינג אימון אישי שמעניק לכם את מלוא תשומת הלב בתהליך. אם אתם מוכנים לחולל את השינוי המיוחל ולשמור על ההישג שלכם לאורך זמן תוכלו ליצור קשר בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here