בהמשך להודעת הקבינט על פתיחת המשק: בסופיה ישראל נערכים להקמת מתחמי בדיקות מהירות בערים וברשויות מקומיות לקבלת תו ירוק על פי הנחיות משרד הבריאות – טרם התקבלו הנחיות לבדיקת סרבנים

0
1010
צילום - סופיה ישראל בדיקות מיידיות

סופיה ישראל: "התחלנו בהיערכות להקמת מתחמים לבידוק מיידי בערים וברשויות מקומיות לבצוע בדיקות מהירות בעיקר לבני נוער לתמיכה בתוכנית התו הירוק (הדרכון הירוק) לקראת פתיחת המשק. הדבר יתבצע לקראת פתיחת חדרי הכושר, מוסדות התרבות הספורט ויתר הענפים, ברוח הניסיון שצברנו באיים הירוקים באילת ובים המלח. המטרה היא להנגיש בדיקות מהירות על פי הנחיות משרד הבריאות עם קבלת תשובה מיידית תוך 15 דקות בעיקר לציבור "החריגים" שלא התחסנו, מסיבות רפואיות כמו אנשים עם אלרגיה חמורה ובני נוער מתחת לגיל 16 ללא תלות במעבדה. טרם התקבלו, הנחיות לנוהל בדיקת סרבני החיסונים".

צילום – סופיה ישראל בדיקות מיידיות

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם הפועלת באישור ה – FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. הבדיקה פותחה על ידי חברת קווידל (Quidel) האמריקאית וכל מכשיר נייד יכול לאפשר לכ – 100 נבדקים בשעה לקבל תשובה מיידית בתוך 15 דקות. הטכנולוגיה המתקדמת כבר הוטמעה בישראל וצברה ותק בחדרי מיון, בתי אבות, פיקוד העורף, במשטרה, בשירות בתי הסוהר, בקופות החולים ובאיים הירוקים באילת ובים המלח ביוזמת משרד הבריאות. לאחרונה גם מקומות עבודה ועסקים, אימצו ביוזמתם את הטכנולוגיה החדשנית, במטרה למנוע אובדן ימי עבודה, לצד המשך ההתחסנות של העובדים.

 

יצוין כי התו הירוק יונגש על גבי אפליקציה וישמש כתו מעבר למתחסנים, מחלימים, נבדקי PCR ובדיקות מהירות. הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת של סופיה פועלת כמו סמארטפון עם מסך מגע וקורא ברקוד מובנה אשר יסנכרן את התוצאה למערכת המחשוב של התו הירוק.

 

צילום – סופיה ישראל בדיקות מיידיות

עלות הטכנולוגיה של סופיה היא כשליש מעלות בדיקת מעבדה. על פי תוצאות התיקוף של משרד הבריאות הדיוק של סופיה עומד על 84% על כל הנבדקים, 95% על בעלי תסמינים, 72% ללא תסמינים. קווידל מיוצגת בישראל על ידי קבוצת רימיפארם, אשר מפעילה קו טלפוני למידע מקצועי עבור מוסדות ומלונות שמספרו: 03-6483635.

 

בסופיה ישראל מדגישים: "בדיקת קורונה מיידית היא לא תחליף לחיסון, עדיף להתחסן!"

 

להודעת הקבינט:

https://www.gov.il/he/departments/news/spoke_joint_statement150221

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here