נפש בריאה בגוף בריא

0
1274
נפש בריאה בגוף בריא
מקור freepik

An apple a day keeps the doctor away – מדובר בביטוי מוכר ומדויק מאין כמוהו. המשמעות שעומדת מאחוריו היא שככל שנשמור על אורח חיים יציב ובריא – כך גם בריאות הגוף שלנו תשמר. בפועל, לא תמיד זוהי המציאות עבורנו, כאשר ההשלכות של כך לא מאחרות להגיע. בין אם מדובר בפציעות ספורט, שיקום לאחר ניתוח ובין אם מדובר במצבים אחרים – רצוי לפנות אל פיזיותרפיסט ולהסתייע בשירותיו.

כאמור, הקפדה על אורח חיים בריא הוא חשוב מאין כמוהו. זהו למשל סדר יומם של ספורטאים המתנהלים לפי סדר יום קבוע, הכולל אימונים כושר מסוגים שונים. עם זאת, מתאמנים אלו עשויים לעיתים להתמודד עם תוצאות שונות – כולל פציעות ספורט. במצב זה, ישנם פתרונות שונים שיסייעו בפתרון הבעיה – כדוגמת טיפולי פיזיותרפיה ספורט. לקבלת מענה מותאם אישית, ניתן לפנות אל הפיזיותרפיסט המוסמך גל אלקבץ. מומחה זה בעל תואר ראשון בפיזיותרפיה (B.P.T) מהמכללה האקדמית צפת. בנוסף, הוא מחזיק בידע ובניסיון רב בתחום השיקום האורתופדי ושיקום ספורטאים.

 

טיפולי פיזיותרפיה למטרות שונות

"נפש בריאה בגוף בריא" – מה נדרש מאתנו בכדי לקיים משפט זה בחיינו האישיים? הדרכים לכך שונות ומגוונות. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא הקפדה על תזונה נכונה וכמובן – אימוני כושר בהתאם ליכולותינו האישיות. במקביל, עלינו להקשיב לגוף שלנו ככל הניתן, להבין מתי אנו מתקשים – ולטפל בכך בהתאם. טיפולי פיזיותרפיה רמת ישי, חיפה או בכל אזור אחר בצפון, משמשים כצעד הראשון לעבר אורח חיים בריא ומיטיב עבורנו.

טיפולי פיזיותרפיה ניתן לקבל עקב מצבים שונים ומגוונים. למשל, לצורך שיקום לאחר ניתוחים. החל מניתוח ירך, ניתוח לב וכן הלאה – באמצעות תכנית טיפולים מותאמת אישית, ניתן יהיה להחלים ולהשתקם בקצב הנכון למטופל. כמו כן, טיפולי פיזיותרפיה יסייעו גם לחיילים לאחר פציעות, פציעות ספורט ועוד.

 

מגוון טיפולים חשובים בתחום הפיזיותרפיה

אין ספק, בזכות טיפולי פיזיותרפיה חיפה תוכלו להשיב את חייכם למסלולם – וליהנות מאיכות חיים גבוהה. מחפשים אחר מומחים בתחום הפיזיותרפיה לצורך שיקום לאחר ניתוח? ספורטאים ומעוניינים לטפל בפציעה? זהו הזמן לפנות אל הפיזיותרפיסט המוסמך גל אלקבץ. במסגרת תחום עיסוקו, מומחה זה מציע שלל טיפולים חשובים: החל מטיפולים מנואלים, קינזיו-טייפ וחבישות ספורט, בניית תכניות אימון או שיקום, דיקור אורתופדי, אלקטרו-תרפיה ועוד. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-399-0260

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here