מחוז המרכז במכבי מציע להורים: הרצאות zoom כיצד לעקוב אחר התפתחות הילד וההתנהלות המשפחתית בימי הסגר

0
1874
Credit: pixabay

מחוז המרכז במכבי מציע להורים:

הרצאות zoom כיצד לעקוב אחר התפתחות הילד וההתנהלות המשפחתית בימי הסגר

בימים אלו של סגר שלישי בהם אנו נמצאים בבית ביחד עם הילדים, הניסיון ליצור שיגרת יום יכולה להיות מאתגרת. במיוחד כאשר אנו צריכים לשלב בין עבודה מהבית ליצירת שיגרה וסדר יום עבור הילדים.

מערך התפתחות הילד במחוז המרכז במכבי  שירותי בריאות יזם הרצאות זום ,  על-מנת להעניק להורים את הכלים להתמודדות נכונה עם תקופת הסגר, לתמוך ולעודד את הילדים בזמן הסגר במגוון תחומים: התנהלות משפחתית יומיומית בימים לא שגרתיים, התפתחות שפתית לגילאי 0-6 , כיצד מטפחים תחושות שייכות, מוטיבציה וחוסן בתקופה סוערת שכזו, יצירת סדר יום, שיגרה וגבולות, חלוקות תפקידים בבית ועוד.

אורלי נקר, המנהלת מערך התפתחות הילד במחוז המרכז במכבי: "יזמנו את ההרצאות עם התהדקות הסגר הנוכחי מתוך הבנה של הקשיים עימם מתמודדות המשפחות, והרצון להעניק להם כלים שיסייעו להם בתקופת הסגר".

דניאל ברמן, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות: "הבריאות מתחילה מאיכות החיים בבית. בימים אלו בהם משפחות רבות שוהות בבית עם הילדים, מצאנו לנכון להציע לחברי מכבי כלים להתנהלות משפחתית מומלצת ולתקשורת מיטבית עם הילדים. בדרך זו ניתן יהיה להעביר את התקופה המאתגרת הזו בצורה נעימה יותר, ולהעניק תמיכה נכונה לילדים שסובלים מהריחוק ממסגרות הלימוד".

 

Credit: pixabay

"בוא נדבר"- ההרצאה תתקיים באמצעות הזום ביום שני, 25.1, בשעה 20:00, בנושא התפתחות שפתית לגילאי 0-6, מאת רונית ארז גורביץ , קלינאית תקשורת התפתחותית

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here