סגולות הבוץ של ים המלח

0
1955
סגולות הבוץ של ים המלח
קרדיט: shutterstock

ישראל עשירה באתרים יפיפיים, כאשר אזור ים המלח הוא אחד הבולטים מבניהם. החל מהנופים המרשימים ועד הסגולות הייחודיות הקיימות בו – אין ספק שמדובר באתר יוצא דופן. מומלץ לבקר זה בדיוק מסיבות אלו וגם, כמובן, לאור המענה המשמעותי והבריאותי שמספק ים המלח למבקריו. בין היתר, השהות באזור תורמת רבות לניקוי מוחלט של עור הגוף. 

חולמים על עור חלק, נקי ויפיפה? מוזמנים לבקר בים המלח וליהנות מסגולותיו הרבים של המקום. בין היתר, תוכלו להשתמש בבוץ של ים המלח ולהתרשם לטובה מהתוצאות המרשימות של חומר זה. החל מהגברת קצב חילוף החומרים בתאי העור, סגולות רפואיות ועוד – מדובר בפתרון מומלץ ויעיל. על מנת ללמוד על כך עוד, ולהתעמק באופן השימוש של הבוץ, ניתן לפנות אל צוות זיסי. צוות מוביל זה מורכב מפסיפס של חובבי אדם וטבע, המאמינים כי יש לשמור על היקום כפי שהוא – ולפעול לשם כך ככל האפשר. בין היתר, צוות זיסי מבין כי ים המלח נמצא בסכנה, ומשקיע מאמצים על מנת להציל אותו.

להשתמש נכון בבוץ ים המלח – עם צוות זיסי 

אין ספק, ישראל הינה אחת המדינות המרשימות ביותר – כאשר לאורכה ולרוחבה קיימים אתרים יוצאי דופן ומרשימים ביופיים. בהתאם, עלינו לקחת זאת על עצמנו כפרויקט – ולבקר באתרים השונים, ובתדירות גבוהה ככל הניתן. הרי בהתאם למה שהטבע נותן לנו, חשוב לא פחות להחזיר לו חזרה, להוקיר לו תודה ולהביט בנופים המהפנטים שלו. בתור צעד ראשון, מומלץ לבקר באזור ים המלח.

מדובר באחד המקומות המוכרים והמרשימים ביותר, בארץ ובחו"ל – כאשר סגולותיו ידועות. בין היתר, שימוש בבוץ הינו מומלץ ביותר. למעשה, בוץ זה המגיע מים המלח מוכר בתור תרופה טבעית המסייעת רבות לעור הגוף שלנו. זאת לאור החלקיקים הרבים הקיימים בתוכו וכוללים ריכוז גבוה של מינרלים. כדי ליהנות מפתרון חשוב זה, יש לקרוא את הוראות שימוש בוץ ים המלח שמציע צוות זיסי. כלומר, בכדי שתוצאות השימוש יהיו מיטביות, יש לפעול בהתאם להוראות. 

לפעול למען ים המלח 

ים המלח הינו אתר בעל חשיבות לאומית ובינלאומית. בשל כך, חשוב לפעול להגברת המודעות למקום, על יתרונותיו הרבים. החל משימוש נכון בבוץ של ים המלח, טיולים בנחלים ובמכתשים בתוכו וכן הלאה – צוות זיסי פועל רבות להגביר את השיח על המקום. מעוניינים להצטרף גם אתם למאמצים? ברצונכם לבקר בים המלח ומבקשים טיפים? לפרטים נוספים פנו אל צוות זיסי והתקשרו למספר: 052-8783845

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here