צוללים למיטה הרכה

0
2276
צוללים למיטה הרכה

לצלול למיטה בסופו של יום מתיש, מעייף ומייגע זו ברכה. המגע הקטיפתי של המצעים המלטפים את עורנו, חשכת הליל (או היום לינשופי הליל שבחבורה), הדממה המופתית ונוחותה של המיטה מהווים את התנאים הנחוצים וההכרחיים כדי לצנוח אל תוך שנת היופי המיוחלת. שינה לא מהווה פינוק סתמי, אלא צורך קיומי בסיסי ביותר. מחקרים רבים כבר הוכיחו את נחיצותה של השינה לצורך תפקוד פיזי ונפשי תקין. השינה תורמת לעיבוד רגשות, תחושות, מחשבות ומידע (סטודנטים? רשמו ביומן לישון כראוי), תורמת לשיקום פיזי ולצורך שיקום נפשי. מתפקדים לישון? רק רגע, קודם בדקו שהמיטה שלכם נוחה.

סוף שינה בבחירת המזרון תחילה

מניחים שבשלב זה כבר המחשנו את חשיבותה של השינה, לכן השלב הבא הוא להציג בפניכם את הדרכים לשפר את השינה. טווח השינה הממוצע אורך בין 6 ל-9 שעות ולכן חשוב לספק לגוף את התנאים הניאותים לצורך שכיבה מרובה. מזרונים אורטופדים נחשבים לגולת הכותרת בתחום המזרונים, שכן הם מותאמים באופן ייעודי למבנה הגוף תוך מתן התמיכה המושלמת לגב ולגוף. המזרונים מגיעים בטווח מגוון של איכויות חומר, גדלים וסוגים המספקים את התנאי הניאות והמיטבי לצורך שינה אפקטיבית ויעילה.

ישנים על הויסקו

קיימים מספר סוגים של מזרונים אורטופדים וביניהם אנו מוצאים – מזרון ויסקו. מזרון זה עשוי מחומר רך, מלטף ואלסטי. אלסטיות זו מאפשרת התאמה ייחודית לצורתו הפיזית של כל אדם ואדם. יתרון נוסף של הויסקו הוא בעמידותו בפני לחצים שונים ובפיזור המשקל של האדם הישן באופן אחיד. כך שאתם נפטרים מהשקעים המעיקים וצוללים לשינה ארוכה, איכותית ונטולת הפרעות.

ישנים על הלטקס

חברו הטוב של מזרון הויסקו הינו מזרון לטקס. גם מזרון עשוי מחומר גמיש וארגונומי המספק התאמה מלאה לגוף האדם. מלבד התמיכה המלאה לכלל איברי הגוף, ללטקס ישנו יתרון ייחודי נוסף. מזרון הלטקס נחשב למועדף ואידיאלי עבור הרגישים שבחבורת הישנוניים, בייחוד לרגישים לאבק בשל העובדה שהוא בעל רמת אוורור טובה. כמו-כן, הוא שומר על טמפרטורה קבועה בהתאם לטמפרטורת החדר ואינו סופג ריחות. תענוג של שינה.

URIEL – תורמים לשינה שלכם

משנת 1969, חברת URIEL משנה את פני ענף האורטופדיה בארץ ומייצרת מאות מוצרי תמיכה אורטופודיים ייעודיים לכל רחבי העולם. אם חשקה נפשכם בשינה חלומית, פונקציונלית ומיטבית, החברה מציעה מגוון מזרנים וכריות אורטופדיות. החברה אפילו תורמת למערכת יחסים תקינה ומתפקדת הודות למזרן זוגי שלם המורכב משני סוגים שונים ייעודיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here