שומרים על הבריאות – מבלי לצאת מהבית

0
2359
שומרים על הבריאות – מבלי לצאת מהבית

מערכת הבריאות הישראלית לא תמיד יכולה לתת מענה אמין לצרכים של כלל האוכלוסייה. מסיבה זו, הישראלים מוכנים להשקיע משאבים רבים על מנת לבצע בדיקות מעבדה מתקדמות מרחבי העולם, באופן פרטי. בדיסקרטיות מאלה, מקבלים החולים פענוחים מדויקים למחלות שונות. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל חברת Human Test.

בדיקת דם בבית

מערכת הבריאות הישראלית מספקת לאזרחים משאבים מוגבלים. לכן יותר ויותר ישראלים מבצעים בשנים האחרונות בדיקות דם פרטיות. הבדיקות נערכות על ידי חברות בפיקוח, ומתרחשות בבית הלקוח. צוות מוסמך של אחים ואחיות מגיע עד לדלת הבית שלכם ונוטל את מנד הדם הנדרשת בכדי לבצע הערכה כללית של המצב הרפואי. בדיקות הדם נשלחו למעבדות מתקדמות בארץ ובחו"ל שמבצעות אבחון על פי כל אמות המידה הבינלאומיות.

בדיקות דם מצילות חיים – אבחון מהיר של מחלות קשות

כאשר עולה החשש לבעיה רפואית, אתם לא יכולים לבזבז זמן יקר בהמתנות לרופאים מומחים. הערכת הבעיה מוקדם כלל האפשר על ידי ביצוע בדיקת דם קרישיות יתר, לדוגמא, מאפשרת לסובלים מהמחלה להגיע לרופא המומחה כאשר בידיהם יש אבחנה ברורה. כל מה שהרופא צריך לעשות הוא לאשש את מהות האבחנה ולהתאים את הטיפול התרופתי הנחוץ לכם. כך אתם לא חשופים למצב בו הדם ייקרש יתר על המידה ויפגע בתפקוד המערכות החיוניות ביותר לגופכם. במקום לסבול במשך חודשים ולחיות בסכנה משמעותית, אתם יכולים לבצע אבחון מהיר בבדיקת דם ביתית פשוטה.

בדיקות דם לכל הגילאים

בעיקר אצל ילדים קטנים אשר נדרשים לבצע בדיקת דם רגישות למזון או אלרגיה. מדובר בחוויה מאתגרת ולא נעימה. אתם, ההורים, מגיעים לבדיקה כאשר הילד לא רגוע והוא מתחיל לבכות ולהתנהג באופן לא רגיל. לאורך כל הבדיקות הילדים חשים לחץ עצום והוא בא לידי ביטוי בדמעות רבות ותחושת חוסר אונים. אבל זו לא חייבת להיות תמונת המצב שלכם. במקום להביא את הילד היקר שלכם לסניף קופת החולים – מקום לא מוכר, אתם יכולים לאפשר לו לקבל טיפול רפואי איכותי בסלון הבית. האווירה הנעימה והרגועה תקל על הילד לעבור את הבדיקה והוא ישתף פעולה בצורה הרבה יותר נוחה לכלום.

בין אם מדובר בעריכת בדיקת דם לאלרגיה או לבדיקות אחרות, המעבדה הרפואית של חברת Human Test מאפשרת לכל אדם במדינת ישראל לקבל שירותי אבחון מתקדמים על ידי מערך אחים ואחיות מקצועי. צוות החברה מגיע עד לדלת הבית ודוגם דם אשר מועבר למעבדות הפיענוח הטובות ביותר בעולם בכדי לתת לכם תמונה בריאותית מדויקת.

למידע נוסף צרו קשר בטלפון: 1-700-700-907

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here