תהליך היצור בהרבלייף – קידמה, קפדנות ודיוק

0
1849
מקור: Pixabay

חברת הרבלייף המובילה שעוסקת בתחום התזונה ומהווה אחת מהחברות הבינלאומיות המצליחות ביותר בעולם בתחום התזונה והבריאות, מייצרת מגוון מוצרים בריאותיים שמיועדים עבור אנשים שמעוניינים לשפר את בריאותם ואת חייהם ולהיות בריאים, נמרצים ופעילים יותר.

 

מוצרי החברה מגוונים ביותר וכוללים בין היתר: מוצרים שמיועדים עבור אנשים פעילים וספורטאים מקצועיים, מוצרים שמטרתם לחזק את המערכת החיסונית, מוצרים שמטרתם להעלות את רמת האנרגיה בגוף, מוצרי קוסמטיקה ומוצרים נוספים, כאשר המוצרים השונים מיוצרים באופן קפדני ומדויק.

 

תהליך הייצור שמתבצע בחברת הרבלייף הינו קפדני ביותר. כל אחד מהמוצרים שמיוצרים בחברה עובר בדיקות מקיפות כדי לוודא עמידה בתקנים הדרושים ואף מעבר לכך. הבדיקות המקיפות חלות על חוזק וטוהר הרכיבים שמכיל כל מוצר ומתבצעות לאחר שייצור המוצר מסתיים והמוצר עומד בפני השקה לציבור.

 

 

איך מפקחים על תהליך הייצור?

כדי לוודא שאכן המוצרים בטוחים, יעילים ואיכותיים, מבצעים מומחי החברה זיהוי כימי ובוחנים את כל הרכיבים שקיימים במוצר הנבדק, כל זאת נערך תחת פיקוח קפדני.  במשך כל תהליך הייצור נערכות בדיקות בקרת איכות, בדיקות אלו נערכות גם לאחר שהמוצרים מוגמרים. בעזרת בדיקות אבטחת האיכות שנערכות עם סיום ייצור המוצרים וכוללות בחינת דגימות, ניתן לבחון בין היתר את הצבע, המרקם, הריח והטעם של המוצרים ולהיות בטוחים שהם עומדים בתקנים.

כל שיטות הבדיקה וכל התהליכים שנועדו לוודא שהמוצר עומד בתקנים, בריא ואיכותי, אושרו על ידי סוכנויות תקינה. נוסף על כך, מתקבל אישור חדש בנוגע לעמידה בתקנים בכל שנה.

 

היכן מיוצרים מוצרי החברה?

מוצרי הרבלייף מיוצרים במדינות שונות, במתקנים חדישים ועל ידי שותפים אותם בחרה החברה בקפדנות. שותפים אלו מייצרים את המוצרים באסיה, דרום אמריקה, הודו, אירופה וארצות הברית. המתקנים החדישים מאפשרים לחברה לערוך בקרה קפדנית שכוללת אנליזות, בדיקות מיקרוביולוגיות, בדיקות כימיות ובדיקות פיזיות ולוודא שהמוצרים יעילים ובטוחים לשימוש. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים המחמירים ביותר.

 

ייצור קפדני להפקת מוצרים איכותיים ויעילים שמשרתים את המטרות

חברת הרבלייף מפתחת מוצרים חדשים באופן מתמיד במטרה לסייע ללקוחותיה לשפר את הבריאות ולהיות נמרצים, ערניים וחיוניים יותר. החברה משקיעה רבות בתכנון המוצרים ועוקבת אחר ייצורם לאורך כל הדרך – מהשלבים הראשונים של התכנון והייצור ועד שהמוצרים מגיעים אל המדפים ונמכרים לקהל לקוחותיה. תהליך הייצור הקפדני שמתבצע במתקני ייצור וחדשנות בסין ובארה"ב ועל ידי שותפים אותם בחרה הרבלייף בקפדנות רבה, מבטיחים שהתהליך יתבצע באופן מדויק ושהמוצרים יהיו איכותיים, יעילים, יעמדו בתקנים הנוקשים והמחמירים ביותר וישרתו את מטרותיהם של המשתמשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here