איך לזרז תהליכים בקביעת תור ל-MRI ? הכירו את הMRI- הפרטי

0
1505
קרדיט מדפוזיטפוטוז

אחת הבעיות איתה מתמודדים ישראלים רבים אשר צריכים לבצע בדיקות רפואיות שונות ובפרט בדיקות MRI, הוא מחסור בתורים. תופעה זו ידועה, ולכן מטופלים רבים נדרשים לחכות זמן רב עד שיתפנה תור עבורם. זאת במידה והם מבקשים להזמין תור דרך קופת חולים. אם הם מנסים להזמין תור באופן פרטי, הסיפור הוא שונה. 

על מנת להבין מדוע יש מחוסר בתורים דרך הקופה ומדוע חשוב להזמין תור MRI באופן פרטי, צריך להבין תחילה את מהות הבעיה. בישראל כיום יש מעט מאוד מכשירי MRI. למעשה על פי נתונים רשמיים, יש פחות מחמישים מכשירים בכל הארץ. 

מאחר ומדובר על בדיקה מאוד חשובה ואיכותית, אז היא גם מאוד מבוקשת. מה שיוצר לחץ על התורים הזמינים דרך קופות חולים. ישנם מקרים מסוימים בהם אפשר לזרז תהליכים, בוודאי אם מדובר על מקרי חירום דחופים מאוד, אך עדיין, הרבה מאוד מטופלים נדרשים לחכות זמן רב עד אשר יתפנה תור עבורם. 

מה הפתרון למצב זה?

הפתרון האידיאלי, בתנאים הנוכחיים, עבור המטופלים הוא להזמין שירות MRI פרטי. מדובר על שירות אשר ניתן דרך חברות חיצוניות, חברות אשר מספקות שירותי רפואה פרטיים, בין אם זה דרך ביטוחים משלימים ובין אם זה דרך פוליסות ביטוח בריאות פרטיות של חברות ביטוח שונות. 

הרעיון הוא פשוט, ברגע שאנחנו מקבלים הפנייה לתור MRI מהרופא, כחלק מהטיפול או מתוך כוונה לבנות עבורנו תוכנת טיפול, אנחנו יכולים לפנות אל חברה שמספקת שירותי MRI פרטי, כמו חברת 360 מעלות שיא, ולהזמין דרכה שירותי MRI בהקדם. 

החברה עובדת 24/7, היא מספקת שירותים באופן מיידי ודואגת לארגן לנו תור MRI בין 12 ל-72 שעות. התור יתבצע באחד מבתי החולים או המרכזים בהם יש מכשיר MRI. התור יכול להתבצע בשעות היום וכן בשעות הלילה, ולכן אפשרי שהוא ייקבע באופן מיידי. התשלום יתבצע באמצעות פוליסת הביטוח ולכן אנחנו יכולים לחסוך עלויות משמעותיות. 

מדוע חשוב להזמין תור MRI באופן מיידי 

בעיקרון, אם לא מדובר על מקרים דחופים או מקרים בהם אנחנו מעוניינים לקדם את תוכנית הטיפול שלנו, אז ייתכן ונוכל לחכות עד שנקבל תור מקופת חולים וכן עד לקבלת הפענוח. אך עלינו לקחת בחשבון שזה עלול לקחת שבועות וחודשים ארוכים. 

לעומת זאת, אם אנחנו מעוניינים להתחיל בתוכנית טיפול, לקדם אותה, לבצע את התהליך כמה שיותר מהר מבלי לבזבז זמן חשוב, אז עלינו לפנות מיד לשירות MRI פרטי, לקבוע תור, וכאמור תוך 72 שעות נוכל לבצע את הבדיקה ולהציג את התוצאות לרופא. 

ברגע שאנחנו יוצרים קשר עם החברה, הצוות בוחן היכן אנחנו יכולים לעשות את הבדיקה באזור שלנו, כמה שיותר מהר, אנחנו נשלחים לבצע אותה, כעבור זמן קצר אחריה, חצי שעה עד שעה, אנחנו אמורים לקבל את הדיסק עם התוצאות, אותו אנחנו נעביר לרופא שלנו והוא יחליט כיצד להתקדם מכאן. 

בדיקת MRI היא אחת הבדיקות החשובות והאיכותיות ביותר שמתבצעות היום. זו בדיקה שמאפשרת לבצע סריקה של איברים פנימיים באזורים שונים בגוף, מבלי לבצע פעולה פולשנית ומבלי לחשוף אותנו לקרינה. התוצאות מוצגות על ידי פריסה של האזור לחלקים שונים, וכך ניתן להגיע לרזולוציה מאוד גבוהה ואיכותית בתוצאות. זה מאפשר לרופא לראות בצורה מדויקת מה מתרחש באיברים הפנימיים שלנו וכיצד עליו לפעול בשביל להתמודד עם הבעיה, במידה ויש כזו. 

כאמור, ככל שאנחנו נקדים את מועד הבדיקה ונוכל להציג בפני הרופא שלנו את הדיסק עם התוצאות, כך יגדל הסיכוי שהוא יוכל להציע לנו תוכנית טיפול מתאימה ואנחנו נוכל להתמודד עם הבעיה בצורה נכונה. 

שימוש בשירות MRI  פרטי, חוסך לנו זמן המתנה יקר וכן חוסך לנו לא מעט הוצאות כספיות. זה הפתרון המשתלם והטוב ביותר שעומד לרשותנו על מנת לקבל טיפול רפואי הולם. 

מחפשים לבצע בדיקת MRI דחופה?

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר בטלפון: 072-371-9995

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here