ביטוח חיים מחיר, סוגים ועוד – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

0
938
ביטוח חיים מחיר, סוגים ועוד - פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK

מצאו את כל המידע שחשוב לדעת על ביטוח חיים מחיר, סוגים, יתרונות, הבדלים ועוד! רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, הפורטל שנותן לכם את כל הפרטים ומאפשר לכם לבחור את ביטוח החיים ושאר הביטוחים הטובים ביותר בהתאם לסטטוס הכלכלי והרפואי שלכם. למדו את כל מה שצריך ללמוד על ביטוח חיים מחיר דמי הניהול, כמה צריך להפריש כל חודש, מה ההבדל בין ביטוח ריסק לביטוח נו ריסק, האם כדאי לעשות ביטוח חיים, מתי כדאי לעשות ביטוח חיים ועוד. היעזור במנוע השוואת ביטוח חיים או מחשבון ביטוח חיים פשוט ונוח לשימוש בו תזינו את הפרטים הבסיסיים לגביכם ואת הסכום שאתם רוצים להעביר כל חודש לביטוח ותגלו כמה הביטוח יהיה שווה במקרה של מוות או נכות ועוד.

כל מה שצריך לדעת על ביטוח חיים מחיר, חברות, פוליסות ועוד – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

היכנסו ולמדו את כל מה שצריך לדעת על ביטוח חיים מחיר הפוליסה, עלות דמי הניהול כיצד לעבור מחברת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת בלי לאבד את הזכויות שצברתם במהלך השנים בביטוח ועוד מידע חשוב וטיפים שיעזרו לכם לנהל את כספי הביטוח בחוכמה ולחסוך כסף רב על ידי מעבר לתוכניות חסכוניות יותר והפקדת כספים חכמה יותר. מומלץ לקבל ייעוץ ביטוחי או ייעוץ מס ולאחד כוחות על מנת ליהנות מהטבות מס והחזרי מס על הפקדות ומשיכות! מי שיודע לנהל את הכספים שלו בצורה חכמה, עצמאי או שכיר יכול גם ליהנות מביטוח, חיסכון והשקעה לטווח הארוך וגם לחסוך דמי ניהול, עמלות ועלויות בטווח הקצר!

ביטוח חיים מחיר – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

בחיפוש אחר ביטוח חיים מחיר הוא הדבר הראשון שרובנו מחפשים. לא אכפת לנו לשלם כמה עשרות שקלים כל חודש על מנת ליהנות מביטוח אך ההבדל בין תשלום של עוד 20 או 30 שקלים בסופר או עבור מוצר חשמלי כמו מקרר וכדומה שעולים מאות או אלפי שקלים לא דומה לתשלום עבור ביטוח חיים, פנסיה וכו'. החישוב שאתם צריכים לעשות הוא חישוב ארוך טווח על גביי שנים רבות ומשום כך כל אחוז שייקחו מכם יותר יהיה שווה אלפי שקלים במצטבר וזה משהו שאתם צריכים הביא בחשבון ולהבין בצורה עמוקה כאשר אתם בודקים ביטוח חיים מחיר של דמי הניהול וכדומה.

חיפוש ביטוח חיים מחיר בגוגל ישלח אתכם אל אתרי חברות הביטוח שגם הן מציעות מנוע השוואת ביטוח חיים או מחשבון ביטוח חיים שם תוכלו להזין ביטוח חיים מחיר הפקדה חודשית ולקבל את הסכום הכללי שיהיה שווה הביטוח בתום תקופת הביטוח. המחשבונים האלה זהים בכל האתרים ולכן אין זה משנה אם תזינו את הפרטים שלכם שם או בכל מקום אחור ובפורטל הביטוחים תוכלו ליהנות גם ממחשבונים אלה וגם ממידע מרוכז אחר של כל החברות ולא רק של חברה אחת ולכן עדיף לכם לבדוק את מחירי הביטוח בפורטל ולהשוות בין המחירים בקלות וגם לקבל למייל הצעות ביטוח שונות עבור ביטוח החיים שאתם מחפשים וכל שאר הביטוחים שיש: ביטוח רכב, ביטוח דירה ועוד.

האם כדאי בכלל לעשות ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

אפשר לחלק את האנשים בעולם לשניים: אלו שמאמינים בביטוח ואלו שלא. הטענה של האנשים שלא מאמינים בביטוח נסמכת על מזל, גורל, אמונה וכדומה ואינה מביאה בחשבון את ההיגיון שבביצוע ביטוח חיים כי הריי אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד אבל לפחות אם יש בידכם אפשרות להיות אחראים כלפיו וכלפי המשפחה שלכם, אין פה בכלל שאלה: ברור שכדאי לעשות ביטוח חיים! אז נכון, קשה לאנשים לדבר על המוות ולהתמודד איתו ועשיית ביטוח חיים מחייבת אתכם להתעסק בזה. אך האם זה שאתם שוקלים לעשות ביטוח חיים אומר שתמותו מוקדם יותר? כמובן שלא. האם עשיית ביטוח חיים עולה יותר מדי כסף כך שלא תוכלו לגמור את החודש בגלל עלות הביטוח החודשית? כמובן שלא. ביטוח חיים עולה כמה עשרות שקלים מדי חודש ואם יש לכם כסף להוציא על טלוויזיה למשל והרבה יותר כל חודש, בטוח שיש לכם כסף להוציא על החיים שלכם עצמם. לא? אז השאלה היא לא כלכלית ולא מהותית. מה נשאר? רק להבין שביטוח חיים הוא צעד אחראי של אדם מבוגר שמבין שהוא לא יחיה לנצח ואם אתם גם עובדים בעבודה בעלת סיכון בכלל אין כאן שאלה: כדאי ורצוי לעשות ביטוח חיים וטוב ממוקדם ממאוחר!

איזה עוד ביטוחים כדאי לעשות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח רכב למשל. טוב פה אין לכם ברירה, ביטוח רכב הוא ביטוח חובה שכל אחד חייב לעשות לרכב שלו. מעניין מה היה קורה אם ביטוח הרכב לא היה חובה, כמה אנשים היו מוותרים עליו. אנחנו מניחים שהרבה. אך אותם אנשים שהיו מוותרים על תשלום ביטוח החובה לרכב אם היו נפצעים בתאונה או חלילה מתים ואפילו אם רק הרכב שלהם היה ניזוק היה עליהם לשלם אלפי שקלים על תיקון ללא השתתפות הביטוח ואז הם היו חושבים פעמיים האם כדאי לשלם מאה חמישים שקלים בחודש לביטוח רכב השווה אלפי שקלים במקרה של תאונה או לא. ומה אם תפגעו במישהו בתאונה תרגמו למותו חלילה? תצטרכו לשלם מאות אלפי שקלים פיצוי למשפחת האדם שמת בתאונה אם לא יהיה לכם ביטוח רכב. לכן אחריות היא מי המפתח כאן וכל מבוגר אחראי יכול להבין שאם יש לכם מאה שקלים לשלם על טלוויזיה למשל אז יש לכם מאה שקלים שעדיף לשלם על ביטוח. 

אוקיי שכנעתם אותי לעשות ביטח – אבל איפה הכי כדאי?

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תקבלו את כל האפשרויות הטובות ביותר לכל סוגי הביטוחים הקיימים: ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח דירה ועוד. בנוסף תקבלו את כל המידע על תוכניות החיסכון ומסלולי ההשקעה בקרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות, ביטוחי המנהלים, קופות הגמל וכדומה. בדקו, מצאו, השוו ובחרו את ההצעות הטובות ביותר של מיטב החברות המובילות במשק בתחום הביטוח, ההשקעה והחיסכון!

שכירים? עצמאים? גמלאים? חיילים משוחררים? כולם צריכים ביטוח וכולם יכולים ליהנות מביטוח! דווקא בגיל צעיר כדאי לעשות ביטוח שכן אז מחיר הביטוח זול יותר! בוודאי שחברות הביטוח ייקחו יותר כסף מאדם מבוגר וחולה יותר אך אנו מבינים זאת רק כשאנו כבר מבוגרים וחולים… רוצים ביטוח זול ויעיל? עשו אותו בתחילת הדרך כשאתם עוד צעירים! אם כך תעשו גם עם פתיחת תוכניות חיסכון, תראו איך כשתהיו מבוגרים יהיה להם עוגן כלכלי וביטוח שייתן לכם שקט נפשי ויכולת כלכלית אמיתית בעת צרה, במקרה של תאונה, מחלה קשה, פציעה וכו'.

תפעלו בצורה הגיונית חכמה ואחראית ותראו שאפשר לעבור חיים שלמים בלי להיקלע לקושי כלכלי בזכות ביטוח טוב שעשיתים בתחילת הדרך!

השאירו פרטים עם כל שאלה שיש לכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here