בשורה לתושבי תל אביב והסביבה: מלר"ד מאוחדת נפתח בעיר

0
225
צילום: טל שחר

מאוחדת פתחה מוקד לרפואה דחופה שיעניק לתושבי תל אביב והסביבה שירותים בשעות הערב בהן המרפאות סגורות, בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים

המוקד ממוקם בשפרינצק 15 בתל אביב

המוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) שנפתח במרפאת שפרינצק בתל אביב, מעניק מגוון רחב של שירותי רפואה דחופה ללקוחות מאוחדת בתל אביב ובערים הסמוכות, ובכך יסייע להפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון. זאת, לצד קבלת מענה רפואי מקצועי, מהיר, זמין וקרוב לבית, לרבות קבלת אבחון, ביצוע בדיקות, טיפול רפואי והמשך הנחיות לטיפול על ידי מיטב הרופאים המומחים. השירות ניתן בשעות הערב כשהמרפאות סגורות (19:30-23:00), בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים.

המלר"ד מטפל במגוון מקרים רפואיים דחופים, בהם: פציעות קלות, פגיעות בגפיים, כוויות וחתכים, מחלות שהוחמרו וכאבים חריגים. כמו כן, ניתן לבצע במקום גם צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה, על מנת להשלים את תהליך האבחון. בעת שחרור המבוטח מהמלר"ד הוא יוצא כאשר המשך הטיפול ברור לו ומתואם והרצף הטיפולי נשמר. כלומר, הוא משוחרר כשנקבע לו תור לרופא מומחה או להמשך טיפול או מעקב במרפאה או במסגרת רפואית אחרת בהתאם לצורך הרפואי. בין אם מדובר ברפואה פנימית, ילדים, כירורגיה, אורתופדיה או רפואה דחופה, מה שמייחד את המלר"ד הוא שכל הרופאים בו הם מומחים בתחומם, ולא מתמחים.

"המלר"ד מעניק טיפול מקצועי ומהיר על ידי צוותי רפואה ייעודיים ובהם רופאים מומחים", מסביר אורי אטון, ראש אגף שירות במאוחדת, "מסע המטופל במלר"ד כולל קליטה וביצוע מיון ראשוני, ביצוע בדיקות מעבדה, אבחנה וטיפול. זמן השהייה הממוצע של כל מטופל לא יעלה על שעה ותכנון מסע המטופל והמקצועיות של הרופאים מאפשרים לנו לתת מענה רפואי מדויק ולקבל את ההחלטות הרפואיות הנכונות ביותר. הטיפול במוקד לרפואה דחופה מהווה חלק מהרצף הטיפולי שלנו ומאפשר מעקב מתמשך אחר המטופל".

המרכז לרפואה דחופה של מאוחדת בתל אביב מצטרף ל-3 מלר"דים נוספים של הקופה שפועלים בחדרה, אשדוד ומלר"ד בירושלים שהחל לפעול לפני כשנה, ומאז הספיק לטפל בעשרות אלפי אנשים שהיו זקוקים לטיפול רפואי דחוף.
מאור רווח, מנהל המלר"ד בתל אביב: "מדובר בבשורה משמעותית לתושבי תל אביב והסביבה, שיוכלו מהיום לקבל מענה מקצועי מהיר לבעיות רפואיות דחופות, מבלי שיצטרכו להמתין במשך שעות ארוכות או לבלות את הלילה בחדר מיון. מאז פתיחתו הספיק המלר"ד לטפל בלא מעט אירועים חריגים, וההיענות של תושבי תל אביב והישובים הסמוכים מדהימה.".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here