האם ניתן לרכוש קנאביס רפואי בהזמנה

0
1786
האם ניתן לרכוש קנאביס רפואי בהזמנה
קרדיט FREEPIK

מדי שנה הולכים ומתרבים צרכני הקנאביס הרפואי, בעוד הצמח הולך ומתגלה כבעל סגולות רפואיות ובריאותיות רבות. באותו האופן, ישנה עלייה משמעותית במגוון מוצרי הקנאביס המוצעים בשוק, כך שניתן להתאים בדיוק רב את המוצר לפציינט. אם לא די בכך, גם דרך הרכישה הולכת ומשתנה וכיום אפילו ניתן לבצע הזמנה קנאביס רפואי עם משלוח עד הבית.

שינו משמעותי ומבורך

כאמור, שוק הקנאביס הרפואי עובר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. קודם כל, כיום המוצרים השונים המוגדרים בתור "רפואי" חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים מאוד של גידול וייצור, ממש בדומה לתרופות. כך, כאשר צרכן קנאביס מקבל את המוצר הוא יכול לדעת שמדובר בדיוק באותו הרכב ובאותו ריכוז שקיבל בפעם הקודמת, בלי לחשש מפני השפעה חלשה או חזקה מדי, או בכלל שונה. בנוסף, בגידול מקפידים מאוד על תנאים נקיים ומניעת זיהומים או שימוש בקוטלי חרקים. גם ההובלה עצמה נעשית בטמפרטורה מבוקרת השומרת על איכות הצמח, ואותו הדבר לגבי האחסון. אכן, שינוי מבורך המבטיח סטנדרט גבוה של מוצרים.

בעת האחרונה, ובעיקר בתקופת הקורונה, אנשים רבים רוצים לדעת אם עושים עבור קנאביס רפואי משלוחים. ובכן, לא בכל מקום אבל האפשרות כבר פתוחה. ניתן כיום לעשות הזמנה קנאביס רפואי דרך בתי מרקחת מאושרים המתמחים בתחום, בתנאי כמובן שיש לכם רישיון ומרשם. לרוב, בפעם הראשונה עדיף להגיע אל בית המרקחת כדי להיפגש עם רוקח בעל ניסיון רב בתחום, אשר יראיין את הפציינט, יבחן את כל הפן המקצועי וייתן ייעוץ מקיף: כיצד ליטול את המוצר, תופעות לוואי אפשריות ואיך מתמודדים איתן, התנגשות עם תרופות אחרות שהפציינט נוטל, וכמובן התאמה של המוצר לבעיה שממנה הוא סובל.

משלוח של קנאביס רפואי עד הבית

כאמור, כיום אין חובה להגיע אל בית המרקחת לצורך הזמנת קנאביס רפואי, וניתן לעשות הכל דרך הטלפון. כלומר, ניתן לקבל בטלפון את הייעוץ המקיף בעוד הרוקחים מטפלים עבורכם במרשם ומנפקים את המוצר הנדרש. בתוך כך, השליח מתאם מולכם את מועד האספקה ומוודא את כתובתכם. יחד עם זאת, חשוב לזכור שקיימים הבדלים בין בתי המרקחת שכבר מאפשרים את ההזמנה. לכן, לכל הפחות חשוב לוודא שבמקום אכן מבצעים משלוחים לאזור בו אתם מתגוררים. במידה שכן, הרי שהרווחתם הרבה יותר נוחות ודיסקרטיות, בלי מאמצים ובלי לצאת מהבית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here