הבריאות היא מעל הכל

0
225
קרדיט Canva

כאשר אנחנו חושבים על הדברים היקרים לנו בחיים, הרי שכולנו יכולים להסכים לכך שהבריאות היא כנראה הדבר הכי חשוב שיש לנו. גוף בריא הוא הבסיס המאפשר לנו להתנהל ולהתקיים בעולם, בלי שום מגבלה. יש מקרים בהם אנחנו צריכים לבדוק את מצבו של הגוף, לשלול קיום של מחלות או לטפל בכאלו הפוגעות בתפקוד התקין. בחברות המספקות שירותי אחים ואחיות עד הבית, כמו חברת שירה מדיקל, מקלים על תהליך ההחלמה שלכם על ידי הצעת מגוון של שירותים כמו בדיקות דם עד הבית, מתן שירותי מעבדה, טיפול בפצעים ועוד.

המענה הטוב ביותר

חשוב לזכור כי היום, שלא כמו בעבר, קיימת האפשרות להעניק טיפול מסור ומקצועי עד הבית. עד לפני כמה שנים, בדיקת אולטרסאונד בבית, למשל, נחשבה לאפשרות הלקוחה ממדע בדיוני, אבל היום, זו אלטרנטיבה קיימת, משהו שבהחלט ניתן לבחור בו. ישנם יתרונות רבים למענה רפואי במרחב הביתי. ראשית, אי אפשר להתכחש לעובדה כי השירות חוסך לא מעט שעות המתנה בקליניקה הציבורית או במרפאה פרטית. כבר לא צריך לנסוע, לחפש חניה ולבזבז זמן יקר כדי לקבל שירות, לטרטר את המטופל ולחפש שינוע מתאים שלעיתים הנו יקר מאוד. שנית, חשוב להזכיר כי המרחב הביתי נחשב מוגן יותר ובטוח עבור המטופל. בבית, אין חשיפה לחולים אחרים או לזיהומים, המטופל לא צריך להתאמץ להגיע לקבלת מענה מקצועי במקום רחוק מהבית. כך שאפשר לומר כי הבחירה הנכונה, היא להעניק שירות מקצועי בתוך המרחב הביתי, עד כמה שאפשר. המרפאה הניידת של שירה מדיקל מורכבת מצוות אחים ואחיות מוסמכים הנבחרים בקפידה עם שימת דגש על הפן המקצועי והפן האנושי, צוות האחים והאחיות מספק שירות מקצועי, אישי, אמפתי וקשוב לצרכי הלקוח.

פתרונות יעילים ונוחים

לא פעם, מטופלים חוששים לבחור באופציה הזו כי הם לא מאמינים שהאפשרות לבצע בדיקות מעבדה עד הבית היא יעילה כמו בבתי החולים והמרפאות. עם זאת, היכרות של שנים עם התחום, הובילה את הצוות של חברת שירה מדיקל למקצועיות ולמיומנות, המקנה להם את הכלים לסייע לכל מטופל בכל עניין. החברה מנוהלת על ידי שירה בר, מומחית קלינית בכירורגיה עם מעל 14 שנות וותק וניסיון במחלקות השונות בבתי החולים, שמכירה מקרוב את עולם הרפואה לפרטיו השונים. חברתה חרטה על דגלה להקל על המטופל במתן שירותים מקצועיים, וגם במתן שירות לזירוז ההליכים הבירוקרטיים. לכל שאלה ותהיה, תוכלו ליצור קשר עם החברה להתייעצות, בטלפון או דרך האתר.