השתלת שיער לנשים בטורקיה כל מה שצריך

0
427
קרדיט הייר טורקיי

האם נשים יכולות לבחור בשיקום שיער בדרך של השתלת שיער והאם טורקיה היא יעד מומלץ?

נשירת שיער אינה יודעת הטיה מגדרית ובשונה ממה שניתן לחשוב נשים גם כן סובלות מהתקרחות. חלק מהנשים חוות גם דלילות בשיער יותר משאר מהנשים, כמו כן למרבית הנשים מעל גיל 50 יש דילול בשיער בשונה מגברים אשר להם הרבה פעמים נסיגה גדולה יותר בשיער עם שטחים קרחים לגמרי.

אצל נשים טרם נחשוב על אופציה השתלת השיער חשוב לוודא שאין סיבה הורמונלית פוגעת בשיער.

אחת האפשרויות הבטוחות הזמינות לסייע בנשירת שיער בלתי הפיכה היא שיקום שיער כירורגי או השתלת שיער כפי שידוע אז לאחר שאישה המועמדת להשתלה כזו וידאה שאין לה בעיות הורמונליות יש לוודא שמצב השיער שלה מאפשר השתלת שיער.

במילים פשוטות, השתלת שיער משיגה שיקום שיער טבעי קבוע, בין אם זה אצל גברים או נשים. עם זאת, דפוס נשירת השיער שעוברת אישה שונה במקצת מגברים. חשוב להבין את ההבדל הזה, כדי שנוכל להבין באמת את האפשרויות הקיימות.

על מנת שאישה תוכל לבצע השתלת שיער יש לוודא ונמצא אצלה אזור תורם מספיק גדול וכן אין צורך בעבורה בהשתלת שיער נרחבת מדיי במידה והיא לא תרצה לגלח את כל ראשה.

ובכן קיימת שיטת השתלת שיער DHI המאפשרת למטופלות לבצעה השתלה ללא גילוח חלק ניכר מהראש, כולל האזור אליו מיועדים להיקלט הזקיקים.

במה שונה נשירת שיער אצל נשים, מגברים?

נשירת שיער אצל נשים יכולה להיות בצורות או דפוסים רבים. בעיקר, אנו מסווגים ומנתחים מבחינה מגדרית כדילול/התקרחות גברית (MPT) או דילול/התקרחות נשית (FPT).

במקרה של MPT, דפוס נשירת השיער הוא אופייני בצורת U. זה מתחיל עם דילול על הכתר או קו שיער נסוג, שמתקדם לדלל את החלק העליון של הראש.

במקרה של FPT בנשים, Androgenetic Alopecia מופיעה כנשירת שיער מפוזרת או הידלדלות באזור הפרונטו-קודקוד (על גבי האזור הפרונטלי). סוג זה של נשירת שיער מתרחשת בקצב איטי יותר מאשר אצל גברים, ולרוב קורה בזמן הרבה יותר מאוחר בחיים מעל גיל 50. עם זאת, השכיחות של הקרחה אצל נשים נמצאת כעת במגמת עלייה גם בקרב נערות מתבגרות צעירות. בכל מקרה, הגיל אינו מהותי. זה לא הופך את זה לפחות טראומטי עבור אישה, במיוחד אם היה לה שיער שופע בעבר.

השתלת שיער בטורקיה לנשים השיטה המומלצת ביותר:

השתלת השיער המומלצת ביותר לנשים בטורקה היא השתלת השיער DHI המאפשרת לשלוט בזווית החדרת הזקיק וכן שיטה זו היא שיטה בריאה יותר של העור המאפשרת ריפוי מהיר יותר.

טורקיה הפכה לשם דבר בעולם אסתטיקה של השיער בשנים האחרונות בעקבות ההתקדמות בתחום עם תוצאות משביעות רצון, תחילה אצל גברים ואני עדים בשנים האחרונות התעוררות לטיפולי השתלות שיער גם אצל נשים אשר מגיעות לטורקיה לא רק למסעות שופינג כבעבר.

מאמר זה נכתב על ידי הייר טורקיי https://hairturkey.co.il המתמחה בהשתלות שיער בטורקיה בשיטת DHI choi

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here