אביזרים אורטופדיים לשיפור איכות החיים

0
1983
אביזרים אורטופדיים לשיפור איכות החיים

במצבים מסוימים נזדקק לשירותי האורטופדיה כדי להתאים לנו מדרסים, פרוטזות ועוד. מדובר בכלים שמאפשרים לנו לנוע בקלות רבה יותר בעולם ואף להצליח לעסוק בפעילויות שלא היו מתאפשרות לנו ללא העזרים הללו. ממה מורכבים המדרסים והפרוטזות השונים ומה הם השימושים העיקריים? כל זאת במאמר הבא.

מדרסים לדורבן

דורבן בכף הרגל נחשבת לדלקת כרונית. הדלקת משלבת גם קרעים זעירים ותהליכים של הצטלקות ברקמת החיבור לעצם בעקב. הדורבן בכף הרגל, מאופיין בהופעתו של כאב חד בחלק הקדמי מרכזי של עצם העקב, לעיתים בעת הדריכה הראשונה על כף הרגל בבוקר. מדרסים לדורבן הם מדרסים רכים אשר מיועדים לרכך ולבלום זעזועים מתחת לעקב ולאזור שמאפיין את כאב הדורבן תוך כדי תמיכה סביב העקב בהתאמה לדורבן ממנו המטופל סובל.

מדרסים ביו מכניים

מדרסים ביו מכניים ניתן לייצר כקשיחים או חצי קשיחים. מדרסים ביו מכניים אינם הסוג המומלץ לכל המקרים וזאת מפני שהם יכולים להזיק לתנועה הרצויה של הקרסול בגלל שהם קשיחים. את רמת הקשיחות של המדרסים הללו, קובעים על פי אופי הבעיה של המטופלים וסוג הפעילות שהמדרסים מיועדים לשמש אליה. מסיבה זו ייתכן ויהיה אדם אשר מחזיק כמה זוגות מדרסים ביו מכניים או שילוב של סוג נוסף. בדרך כלל, את סוג זה של מדרסים מכינים מפייבר קרבון שהינו סיבי פחם או מחומרים פלסטיים חזקים. התפקיד של המדרסים, הוא להגן על מנח ספציפי שאנו מעוניינים שהרגל תהיו בו בעת פעילות תחת לחץ כמו ריצה, הליכה והרמת משקל.

פרוטזה לרגל

פרוטזה הינה מוצר אשר מיועד להחליף איברים קטועים בגוף האדם. פרוטזה לרגל יכולה לשמש שאביזר קוסמטי וגם כאביזר תפקודי ולמעשה, עם חלק מהפרוטזות ניתן לבצע פעילויות ספורטיביות מאומצות כמו ריצה ועוד. את הפרוטזות, מתאימים לכל אדם לפי התפקוד לו הוא זקוק (הליכה רגילה, מאומצת, ריצה, שחייה, קוסמטי ועוד) והמיקום שבו נקטעה הרגל. מכך יוצא שישנן פרוטזות אשר מיועדות לכף הרגל בלבד וישנן כאלו שמתחילות עוד בברך ובאגן.

הכירו את טכנולוג

טכנולג הינה חברה המשווקת מגוון של מוצרים אורטופדיים. החברה שמה דגש על מתן יחס אישי, התאמה מדויקת של האביזרים כמו רגל תותבת בהתאם לצרוך של הלקוחות וליווי אישי בתהליך. החברה עושה שימוש במכשור מתקדם וידע שנרכש בארץ וגם מעבר לים על מנת לספק ללקוחות החברה את האביזרים האורטופדיים המתקדמים והמתאימים לו ביותר. לפגישת ייעוץ חינם 03-909-8148

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here