התחדשות בכל גיל

0
174
A young girl does make-up in a beauty salon. The girl in front of the mirror is making up. Beauty saloon

מראה חיצוני טוב הוא חשוב בכל גיל ובכל מצב, גם לגברים וגם לנשים וגם למי שבדרך כלל לא יטרח במיוחד כדי ללכת לקוסמטיקאית לטיפולים שונים. המצב הזה יכול להשתנות ברגע ששומעים על תכשירים שמשלימים טיפולים כאלה וממשיכים את ההשפעה המבורכת שלהם בכל שעות היממה גם בטיפוח עצמי. זה מגביר את הרצון להתנסות בהם וליהנות מההשפעה המיטיבה שלהם משום שידוע שתכשירים כאלה שנמכרים רק במקומות של אנשי מקצוע בתחום הביוטי הם יעילים יותר ובעלי השפעה מרחיקת לכת על המראה. רוב התכשירים שנמכרים על ידי חברות שמתמחות בתיקון פגמים ובתחזוקה יומית יעילה של עור הפנים ידועים בכל שהם בעלי נוסחאות מוצלחות וחומרים פעילים בריכוז שבאמת ניכר לעין ולכן מעדיפים לקנות אותם. מה גם שהמחירים שלהם סבירים לחלוטין וכשרואים תוצאות מוכחות אין בעיה להשתכנע להמשיך. חברה כמו ביופפטיקס מוצרים לעור לתיקון פגמים, לשיקום העור ולליחוח עמוק ומשמעותי היא אחת החברות האלה שנמכרות אצל ריקי פיקל בעיקר משום שהתוצאות שלה ניכרות לעין אצל הלקוחות המתמסרים לטיפולים שלה.

מוצרים ישראליים מובילים

למרבה השמחה, יש גם בישראל מוצרים מובילים בתחום הקוסמטיקה שמיוצרים לאחר מחרקים מעמיקים וממושכים וכבר שנים רבות מצליחים להרחיב את מעגל המשתמשים בהם. חברות שמייצרות מוצרי קוסמטיקה מדעית כמו מוצרי חוה זינגבוים המפורסמת נחשבות לפורצות דרך מבחינת הידע שמושקע במוצרים היעילים. אלה מוצרים מועדפים גם על ידי לקוחות שבדרך כלל לא נחשבים ללקוחות הקלאסיים של מכוני קוסמטיקה וזהו בדיוק ההבדל שמוכיח עד כמה הם נחשבים כבר למוצר מדף למרות שנקנו במכון קוסמטיקה רציני. זה נכנס לשגרה של רבים שיודעים להעריך את התחושה והשוני במראה לאחר שימוש קבוע במוצרים אלה ולכן מעדיפים להיצמד אליהם.

מתי רואים את הלקוחות באמת?

לקוחות ישראלים מגיעים למכון קוסמטיקה בעיקר לאחר שנזקי הגיל והחיים בשמש הישראלית כבר עושים את שלהם וניכרים על הפנים. למרות שבשנים האחרונות יש יותר מודעות לתחזוקה שוטפת כבר מגיל צעיר כדי ללמוד הרגלי טיפוח וחיים בריאים יותר שגם משפיעים על המראה. את טיפולי התיקונים ושיפור המראה עוברים רק אצל אנשי מקצוע שמוכיחים את עצמם ולכן בוחרים אותם לפי המלצות. טיפול פנים תל אביב כמו שמוצע אצל ריקי פיקל כבר הניב אין ספור המלצות של לקוחות לחברותיהן שבאו ליהנות גם הן גם מהטיפולים המוצלחים וגם לבדוק מה מתחדש על מד המוצרים הקוסמטיים המועילים באמת שאפשר לקנות במקום כזה, לפי התאמה אישית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here