טיפול יעיל בשיער

0
46
הדמיית זקיקי שיער
קרדיט: קנבה

טיפול בנשירת שיער גברים, המכונה גם התקרחות גברית או התקרחות אנדרוגנית, היא מצב שכיח המשפיע על גברים רבים ככל שהם מתבגרים. אמנם אין תרופה לנשירת שיער גברית, אך קיימות מספר אפשרויות טיפול זמינות כדי לסייע להאט את התקדמות המצב ולקדם את צמיחת השיער.

מינוקסיל

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר לנשירת שיער אצל גברים הוא מינוקסידיל, שהיא תרופה מקומית הנמרחת ישירות על הקרקפת. מינוקסידיל פועל על ידי הגברת זרימת הדם לזקיקי השיער, מה שיכול לעזור להמריץ את צמיחת השיער ולמנוע נשירת שיער נוספת. זה זמין ללא מרשם ומיושם בדרך כלל פעמיים ביום.

טיפול מקצועי

טיפול פופולרי נוסף לנשירת שיער גברית הוא פינסטריד, שהוא תרופה דרך הפה הנלקחת פעם ביום. Finasteride פועל על ידי עיכוב ייצור דיהידרוטסטוסטרון (DHT), הורמון שנחשב כתורם לנשירת שיער אצל גברים. על ידי הפחתת רמות DHT, פינסטריד יכול לעזור להאט את התקדמות ההתקרחות הגברית ולקדם צמיחת שיער מחדש.

לסיכום, מומלץ לפנות לחברת מיקרו פוליק ולהתחיל טיפול בנשירת שיער גברים מקצועי ויעיל.

נשירת שיער גברית, המכונה גם התקרחות גברית או התקרחות אנדרוגנית, היא מצב שכיח המשפיע על גברים רבים ככל שהם מתבגרים. אמנם אין תרופה לנשירת שיער גברית, אך קיימות מספר אפשרויות טיפול זמינות כדי לסייע להאט את התקדמות המצב ולקדם את צמיחת השיער.

טיפול מתקדם

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר לנשירת שיער אצל גברים הוא הדמיית זקיקי שיער, שהיא תרופה מקומית הנמרחת ישירות על הקרקפת. מינוקסידיל פועל על ידי הגברת זרימת הדם לזקיקי השיער, מה שיכול לעזור להמריץ את צמיחת השיער ולמנוע נשירת שיער נוספת. זה זמין ללא מרשם ומיושם בדרך כלל פעמיים ביום.

טיפול נוסף

טיפול פופולרי נוסף לנשירת שיער גברית הוא הדמיית זקיקי שיער, שהוא תרופה דרך הפה הנלקחת פעם ביום. Finasteride פועל על ידי עיכוב ייצור דיהידרוטסטוסטרון (DHT), הורמון שנחשב כתורם לנשירת שיער אצל גברים. על ידי הפחתת רמות DHT, פינסטריד יכול לעזור להאט את התקדמות ההתקרחות הגברית ולקדם צמיחת שיער מחדש.

לסיכום

בנוסף למינוקסידיל ולפינסטריד, ישנם טיפולים נוספים הזמינים לנשירת שיער אצל גברים, כולל טיפול בלייזר ברמה נמוכה (LLLT) והשתלת שיער. LLLT משתמש באנרגיית אור כדי לעורר זקיקי שיער ולקדם צמיחת שיער, בעוד שהשתלת שיער כוללת הסרה כירורגית של זקיקי שיער מחלק אחד של הקרקפת והשתלתם לאזורים שבהם התרחשה נשירת שיער.

מוזמנים לפנות אל מיקרו פוליק שצברו ניסיון רב בתחום ולקוחות מרוצים. הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו ואנחנו נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ויחס אישי. חייגו למספר 052-7314411

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here