טיפים לשיפור שפיכה מוקדמת

0
2558
טיפים לשיפור שפיכה מוקדמת
קרדיט FREEPIK

שפיכה מוקדמת היא תופעה נפוצה מאוד שאמנם לא מרבים לעסוק בה בגלוי, אבל ידוע שמרבית הגברים ייפגשו בה בשלב זה או אחר של החיים. אם מוסיפים לכך את העובדה שלנשים לוקח יותר זמן להגיע לגירוי מיני ולאורגזמה, מבינים למה גמירה מהירה יכולה להוות בעיה ביחסי המין שגם משליכה על היחסים הזוגיים, על הביטחון העצמי וכן הלאה. בשורות הבאות נביא כמה טיפול לשיפור המצב.

הטיפ הראשון הוא לבדוק מה מציע השוק עבור גמירה מהירה. עוד מעט נסקור כמה צעדים וטכניקות שאפשר לבצע באופן עצמאי, אולם לפני כן חשוב לומר שלעיתים הפתרון טמון דווקא בתכשירים שונים. כך למשל, כיום מוצעים ברשת כמה וכמה תכשירים המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד, שאין להם תופעות לוואי ושאינם זקוקים למרשם רופא, אותם ניתן להזמין ישירות הביתה. מדובר בתכשירים שמיועדים להגביר את החשק המיני, להאריך את זמן המשגל ולהגביר את ההנאה מהיחסים עצמם. יחד עם זאת, ודאו שמדובר בתכשירים המיוצרים ומשווקים על ידי גורם אמין ומוכר, עם כל האישורים הנדרשים.

מה אפשר לעשות לבד

בין אם החלטתם להזמין עבור שפיכה מוקדמת טיפול טבעי ובין אם לא, יש כמה דברים שאפשר לעשות לבד ועם בת הזוג. למשל, אפשר להרגיע את המצב על ידי כך שמסכימים שבמשגל הראשון תהיה גמירה מהירה, ואז לקראת המשגל השני באותו הערב (לא אחרי זמן רב מדי) יגיע הגבר פחות מגורה ובהחלט ייתכן שהגמירה שלו תיקח יותר זמן. כמו כן, אם הדבר מקובל עליכם ועל בת הזוג, אפשר להחליט להשתמש בקונדום. נכון שקונדום הוא לא מציאה וכיף גדול ליחסי מין אבל הוא כן מוריד מעוצמת הגירוי, ולכן יכול להאריך את הזמן עד לגמירה.

דרך אגב, כל שיחה ותקשורת פתוחה וכנה עם בת הזוג בנושא יכולה להועיל. למעשה, מאחורי גמירה מהירה יכולות להיות נסיבות פסיכולוגיות וגם לחצים, הגורמים לחוסר ביטחון וחרדת ביצוע, להקטנת השליטה על הפליטה ולכן לגמירה מהירה. תקשורת פתוחה עם בת הזוג יכולה להפחית מאוד את הלחצים ולשפר את ההנאה של שניכם מיחסי המין. 

עוד טיפ לגבי מה שאפשר לעשות לגמרי לבד, הוא להתאמן. כן, להתאמן באוננות. כאן המטרה היא להגיע שוב ושוב לסף הגירוי שלפני הגמירה, אבל להפסיק רגע לפני, לנוח ואז להמשיך ולחזור על כך שוב ושוב. בדרך זו אתם מאמנים את המוח ומערכת העצבים לזהות את הנקודה, להרגיע ולשפר את השליטה על הגמירה. בתוך כך, שימו לב למה שיכול לעזור לכם להשתלט טוב יותר, למשל נשימה עמוקה שמחזיקה כמה שניות בבית החזה וסופרים אותן בלב, לדמיין משהו שמוציא אתכם מהריגוש המיני, וכדומה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here