לק ג'ל EVO

0
1081
לק ג'ל EVO
צילום : חברת ביו סקלפצ'ר

EVO זהו שמו של לק הג'ל המהפכני בקידמת הטכנולוגיה.

מדובר בפורמולה פורצת דרך, המבוססת על ניסיון בן 30 שנים בתחום הלק ג'ל לציפורניים, בעל אופי "נושם", פרי פיתוח מעבדות BIO SCULPTURE, ענקית הג'לים המובילה את ענף הג'לים בעולם. 

החידוש המרעיש מצוי בהרכב הייחודי של המוצר המותאם בצורה מדעית כדי לאפשר כניסה ויציאה של לחות אל הציפורן וממנה וכן שמירה על גמישות במידה הדרושה לקיומה הטבעי.

זהו מידע חשוב לבעלת מקצוע שעמלה קשות לבנות סלון ועסק משגשג, עם קהל לקוחות נאמנות, יודעת שאסור להתפשר על איכות מוצרים ומשתמשת במוצרים מקצועיים בלבד, בעלי מרכיבים איכותיים שיספקו תוצאה מרשימה וישמרו על בריאות ציפורני הלקוחות לאורך זמן ולא פחות מכך, שיסבו הנאה ונוחות על ציפורני הלקוחה, כמו גם כל הקשור לנוחות השימוש במוצר משובח שהושקעו בו חשיבה מרובה, ושיתן בידה לספק מענה לכל צורך (בנייה, שיקום, תיקונים ועוד).

את התשובה לכל אלה ועוד, מספק הלק ג'ל של EVO

כל יד והבסיס שלה 

המדענים של ענקית הג'לים העולמית – Bio Sculpture סוברים שעמידות מוצר לאורך זמן תלוי בשכבת הבסיס ולצורך כך פותחו 3 סוגים שונים של ג'ל בסיס, לסוגי ציפורניים שונים וסגנונה של הלקוחה.  

דקה לפני שמרימים ידיים

SPS לידיים מזיעות ומי שכלום לא מחזיק לה.

ההגנה על הפרנצ'

TOP משוגע בברק קריסטלי ששומר על הלבן.

חוסכים שיוף

הסרת הציפוי מתבצעת בעזרת מסיר ג'ל BIO רווי שמני הזנה המגן על הציפורן באת תהליך ההמסה.

ולסיום ססגוני, מגוון רחב של צבעי לק ג'ל אטומים כבר מהשכבה הראשונה וחווית מריחה נעימה בעזרת מברשת מלטפת, 3 גווני פרנצ' לבן, נצנצים, זוהרים, ניודים, מאט, מחליפי גוון, מגנט, מכחולי איזי פרנצ' ובקיצור חגיגה אינסופית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here