מים חיים – הטיפול שיחזיר אתכם למוטב

0
119
קרדיט Canva

טיפול זוגי במים בצפון

טיפול זוגי במים בצפון תורם רבות לגוף ולנפש, וכמובן, לקשרים הבין אישיים. ניתן לקבל סדרת טיפולים מגוונים. טיפול במים מעצים את החוויה ואת התוצאות. הוא יותאם ספציפית לצרכי הלקוחות. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

טיפול זוגי במים בצפון – במרחב כפרי

טיפול זוגי במים בצפון באזור כפרי הצופה אל הכנרת משדרג אותו רבות. ניתן לשלב עימו פעילויות מהנות ומוסיפות ערך לכל החופשה.  טיפול משותף מעצים את החוויה האישית של כל אחד. המים מהווים סביבה נהדרת ומרגיעה. מעבר לכך, הם יוצרים לחץ הידרוסטטי על הגוף התורם להורדת נפיחויות, להרפיית שרירים ומפרקים, להסדרת נשימה ועוד. השהייה במים חמימים מוסיפה רבות לנכונות והיכולת לקבל את הטיפול המגיע בהמשך. היא אף מלווה בהנאה רבה המעצימה את החוויה. ניתן לקבל טיפולים הכוללים תרגול גופני ונשימתי, תרגילי הרפיה לשרירים, מסאז' מרגיע ועוד. ניתן לבקש ולקבל גם טיפולי וואטסו המשלבים גם שיאצו. שילוב של טיפולים אלו תורמים רבות לביטול אנרגיות שליליות ולפיתוח חיוביות. אל המרכז לטיפול מגיעים אנשים אשר חוו טראומות, מחלות, ניתוחים ועוד. יש אחרים אשר נקלעו לטלטלה נפשית וזקוקים לשיקום וכאלו אשר סתם רוצים תחזוקת גוף ונפש קבועה.

תהליך משולב

כל טיפול אורך כ 50 דקות ומתוכן כ15 עד 20 דקות בתוך המים. הפגישה הראשונה נועדה להכרות ואבחון קצרים.  היא מאופיינת בשיחות הכוללות גם תיאום ציפיות. המטפלים ישוחחו וידריכו את בני הזוג כל העת. כך, יסייעו להם להתחבר למקום רגוע במחשבות ויחזקו בהם את תחושות הביטחון והתמיכה. הם ישתו מים חיים ומרגיעים הנכנסים לגוף ופועלים פעולתם החיובית. כן, יקבלו הדרכה לנשימות עמוקות ועוד. תערובות שמנים הנמהלות במים מעצימות תחושות חיוביות ומוסיפות רוגע.

שירות במתחם עם תשתית מעולה

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים עם יחס אישי. שירותיו  מקיפים וכוללים ייעוץ, טיפול מרגיע התורם להתחדשות אנרגטית, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן.

 

טיפול במים לנשים בהריון

טיפול במים לנשים בהריון תורם רבות לגוף ולנפש. תקופת ההיריון נחשבת למורכבת ומאתגרת וגוף האישה, כמו גם, רגשותיה ונפשה חווים שינויים רבים. הצורך במתן מרגוע בנסיבות אלו הוא ברור. המים מהווים סביבה מרגיעה ונעימה ומסייעים רבות בכך. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

טיפול במים לנשים בהריון – באמצעות מטפלת מוסמכת

טיפול במים לנשים בהריון מתבצע באמצעות מטפלת מוסמכת היודעת לשלב פעילויות חשובות ומרגיעות. כך מסאז', תרפיה, הדרכה לנשימות עמוקות, תרגילי שחרור ועוד. היא מנחה את האישה לתרגילים להרפיית שרירים, למתיחת שרירי אגן, גב, רגליים ואיברים אחרים. במים מתחלפת תחושת העומס והכובד בקלילות מבורכת הנובעת מהמים החמימים העוטפים את הגוף ואת העור. לחץ המים ההידרוסטטי אף תורם להורדת נפיחויות ועוד. בין לבין יתבצע עיסוי לנקודות שונות בגוף, יתורגלו נשימות נכונות ועוד. התוצאה הינה זרימת דם משודרגת והרפיה מעולה אשר מורידים לחצים ודאגות, מזרימים אנרגיות חיוביות וממתנים או מורידים אחרות שליליות. כך אף נוצר חיבור מעולה בין האישה ההרה לעובר שבבטנה. הקשר מתחזק רבות לקראת הלידה הממשמשת ובאה.

טיפול מותאם לצרכים

הטיפול מותאם לכל אישה ספציפית. כך בהתאם לסיטואציה בה היא נמצאת, לסוגי ודרגות הלחצים בהם היא נתונה, לסימפטומים שהיא חווה במהלך ההיריון וכדומה. ניתן להזמין סדרת טיפולים ברצף בהפרשי זמן קבועים או משתנים. תוצאות כל טיפול ניכרות לטובה. הם מתבטאים בהורדת מתחים, בשיפור איכות השינה, בהקלה מהעומס הפיזי, בהורדת נפיחויות קיימות ברגליים ועוד. כך היא תתפקד טוב יותר במשימות החשובות שעליה לבצע בשגרת היום. כל אלו, בנוסף, למצב רוח נעים אשר היא חווה מיד לאחר הטיפול.

שירות חיוני ומרגיע

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום ומומלץ לקבל אצלו טיפולים מקצועיים שנלווים אליו יחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, הדרכה, הקשבה והפנמה, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבות לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את כישוריה ויכולותיה ואת התשתית המעולה הקיימת אצלה לטובת כל אחת.

 

טיפולי וואטסו בצפון

טיפולי וואטסו בצפון ניתנים בתוך מים ומיועדים לבני שני המינים. כל טיפול הינו שילוב של מספר טכניקות הנותנות מענה לקשת של בעיות. המטפלים מוסמכים לטפל בכל השיטות. מתאים, לרוב, לאנשים המצויים בסיטואציות מורכבות בחייהם או שנמצאים בתהליך שיקום מהן. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים הממוקם בקרבת הכנרת עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

טיפולי וואטסו בצפון – פרקטיים ומהנים

טיפולי וואטסו בצפון נחשבים לפרקטיים המספקים ערך מוסף רב לעוברים אותם. בנוסף, הם מהנים מאוד בגלל שמועברים בתוך מים חמימים עוטפים ומלטפים. המים יוצרים לחצים קלים על הגוף, מה שתורם להורדת נפיחויות, להרפיית שרירים ומפרקים, להסדרת נשימה נכונה ועוד. כל אלו מהווים מצב נוח לטיפולים המגיעים בהמשך. הגוף והנפש מוכנים להגיב  אליהם בחיוב ולכן התוצאות מועצמות. הטיפול המשולב כולל שיאצו, מסאז', תרגילי הרפיה ושחרור, תרגילי נשימה ועוד. הטיפול המרכזי הינו שיאצו שמקורו במזרח אסיה. מדובר על לחיצות הנעשות באמצעות אצבעות על נקודות מסוימות בגוף. הנקודות מצויות על ערוצי אנרגיה הקרויים מרידיאנים או בסמוך אליהם. ערוצים אלו נמתחים לאורך כל הגוף. כל נקודה קשורה לאיבר, חולי או נגע אחר בגוף. לחיצה עליה מטפלת בבעיה הקיימת ותורמת לשיפור במצבה. קיימת מפת נקודות אותה לומד המטפל. הוא מבצע ללקוח אבחנה מקדימה ועל פיה מטפל בנקודות הנבחרות.

טיפול על פי צרכי המטופל

כל מטופל זקוק לטיפול מותאם ומעט שונה. כך בהתאם למצבו, לסימפטומים מהם הוא סובל, למצבו הגופני והנפשי ועוד. הטיפול מתאים לאנשים שעברו טראומה או משתקמים ממנה, לנשים בהריון וגם לאנשים המבקשים תחזוקת גוף ונפש שוטפת. בסוף כל טיפול ייהנה הלקוח מירידת מתח, משיפור בפעילות הגופנית, משינה עמוקה יותר ועוד. כל אלו תורמים לביטול אנרגיות שליליות וחידוש חיוביות.

שירות איכותי ומכיל

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים המלווים ביחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, הקשבה והפנמה, מסירות, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבות לאורך שנים. היא תשמח לשרת נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here