עליה דרמטית ומדאיגה במקדם ההדבקה בחברה הערבית פיקוד העורף מכניס לשימוש עוד בדיקות סופיה מהירות לצד המשך החיסונים

0
1186
צילום: סופיה ישראל - בדיקות מיידיות.

הציבור מוזמן להגיע ולהיבדק בחינם בלי להזמין תור יכולים להיבדק כל תושבי האיזור, לא רק מהחברה הערבית

מקדם ההדבקה בחברה הערבית עלה היום (שני) באופן מדאיג ודרמטי ל – 1.16  והמאבק בקורונה עולה מדרגה. בתחנת הבדיקות המהירות שנפתחה השבוע בעיר טייבה ביוזמת פיקוד העורף ועיריית טייבה, הצטיידו בעוד מכשירי סופיה ניידים מאושריFDA , שמשרד הבריאות רכש מתאגיד קווידל (Quidel) האמריקאי. עד כה נבדקו כבר אלפי תושבים, בעיקר צעירים שטרם התחסנו או כאלו שקיבלו רק מנת חיסון אחת והציבור מוזמן להמשיך ולהגיע בלי להזמין תור מראש. כל תושבי האיזור מוזמנים, לא רק מהחברה הערבית. הבדיקה המיידית מתבצע ללא תשלום ומזהה בתוך 15 דקות את נגיף הקורונה וגם את המוטציה הבריטית, הווריאנט מדרום אפריקה, ברזיל ויתר הזנים החדשים. כל מכשיר יכול לבצע כ – 100 בדיקות לשעה עם 96.7% רגישות וכן 100% ספציפיות לווירוס.

צילום: סופיה ישראל – בדיקות מיידיות.

תחנת הבדיקות המהירות פתוחה 7 ימים בשבוע, ניתן להגיע בין 10:00 בבוקר עד 20:00 בערב על מנת לבצע בחינם בדיקת סופיה מהירה ולסייע באופן אקטיבי, לקטוע את שרשראות ההדבקה בחברה הערבית. אין צורך להזמין תור מראש וניתן להגיע לרחוב מחמוד דרוויש 24 לבניין מכבי האש בטייבה ולהיבדק ללא תשלום מכל עיר מגורים לצד המשך ההתחסנות.

 

נשקלת האפשרות שהמודל של בדיקות מהירות יתרחב לערים נוספות על פי הצורך, לצד המשך מבצע החיסונים, במטרה להוריד את מקדם ההדבקה.

 

סופיה (Sofia) היא בדיקת הקורונה המהירה הנפוצה ביותר בישראל והראשונה בעולם. עד היום בוצעו בישראל מאות אלפי בדיקות סופיה מהירות בבתי אבות, במשטרה, בשירות בתי הסוהר, בחדרי מיון, בקופות החולים ובאיים הירוקים באילת ובים המלח. על פי תוצאות התיקוף של משרד הבריאות, הדיוק של סופיה עומד על 84% על כל הנבדקים, 95% על בעלי תסמינים, 72% ללא תסמינים. גם חברות הייטק ומפעלים כבר אימצו את טכנולוגיה המתקדמת של סופיה במטרה למנוע אובדן ימי עבודה, לצד ההתחסנות העובדים.

צילום: סופיה ישראל – בדיקות מיידיות.

ובתוך כך נודע כי בסופיה ישראל כבר החלו בהכנות להקמת מתחמים עירוניים לתמיכה בהמשך פתיחת התרבות ותוכנית התו הירוק במטרה להנגיש בדיקות זולות ואמינות עם תשובה מיידית תוך 15 דקות בעיקר לאנשים שלא התחסנו, מסיבות רפואיות ולבני נוער. מכשירי הבדיקה המתקדמים של סופיה, פועלים כמו סמארטפון עם מסך מגע וקורא ברקוד ויסנכרנו את התוצאה ישירות לאפליקציה של התו הירוק, עם שלוש רמות בקרה למניעת זיופים.

 

בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, העומדת מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח הקימו קו טלפוני מקצועי בנושא חזרה לשגרה עם חיסונים ובדיקות מהירות שמספרו: 03-6483635.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here