פסיכיאטר מומחה לחרדות

0
1289
פסיכיאטר מומחה לחרדות
קרדיט: Freepik.com

בין המחויבויות שלנו בעבודה, עומס המטלות האדיר בחיים האישיים שלנו וכל הסחות הדעת המציפות אותנו מכל עבר, אורח החיים המודרני טומן בחובו לא מעט גורמי לחץ. במציאות כזו, בה לעתים קרובות אין לנו מנוחה מספקת, אין כל פלא ששיעור החרדה גבוה מאוד. בעוד שכמה מאיתנו מצליחים לנהל את המתח הזה במידה כזו או אחרת של יעילות, אצל רבים החרדה יכולה להשתלט על חלק ניכר מהחיים. אם הבחנת כי התחלת להימנע מפעילויות המשמעותיות עבורך עקב החרדה, או אם התקפי החרדה שלך פוגעים בתפקודך היומיומי, חשוב לפנות אל פסיכיאטר מומחה לחרדות לייעוץ. ד"ר אביתר שגב מתמחה בטיפול בחרדות וישמח לסייע לך לקבל כלים יעילים שישפרו את איכות חייך באופן ניכר.

יחד נבנה את תוכנית הטיפול האידיאלית עבורך

טיפול בחרדות אינו תמיד פשוט. תהליך הטיפול הוא מתמשך ודורש תרגול מתמיד. טווח האפשרויות הטיפוליות היום הוא נרחב מתמיד. לכן, בתהליך קבלת ההחלטות שלך בבחירת פסיכיאטר פרטי מומלץ לבחון באיזו גישה נוקט המטפל שלך ולוודא כי  זהו אכן האפיק שברצונך להסתייע בו.

כדי לטפל בבעיה ניתן ללמוד כיצד לזהות את גורמי החרדה ולהתמודד עם התקפים בצורה יעילה ורגועה יותר. כלי חשוב נוסף הוא טיפול תרופתי אשר עשוי לסייע משמעותית בשיכוך התסמינים. הטיפול מותאם אישית לכל מטופל ועל כן חשוב לפנות למומחה שיסייע לך לפתח מיומנויות אפקטיביות להתמודדות עם חרדה, תוך שילוב בעת הצורך של טיפול תרופתי מטבי. החל בשלב האבחון ולאורך כל התוכנית הטיפולית, המוטיבציה שלך לשינוי ולמידה, הקשר עם המטפל וכן הידע, הניסיון והמיומנות של הפסיכיאטר שלך ישפיעו על סיכויי ההצלחה של התהליך.

הדרך אל החופש מחרדות מתחילה כאן

גם לך מגיע לחיות בתחושת ביטחון ויציבות. עם הטיפול הנכון, יהיה באפשרותך לסלול נתיב חדש, מיטיב ורגוע. בין אם נדרשת לך הערכה פסיכיאטרית או אם ברצונך ללמוד על אפיקי טיפול בחרדות, הידע המעמיק של ד"ר אביתר שגב בתחום עומד לרשותך. ד"ר שגב דואג להרחיב את ידיעותיו בתחום באופן מתמיד. לקבלת מידע נוסף על אפיקי הטיפול הזמינים לך בקליניקה, ניתן להתקשר כעת למספר 055-2774685.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here