רפידה אופטימלית לריפוי סדקים – חווית הנקה אחרת

0
1207
קרדיט: FREEPIK

אין חולק על כך שלהנקת תינוקות יש יתרונות ברורים הקשורים להתפתחותם הפיזית והמוחית, ולחיזוק הקשר עם האם, ולמעשה ישנם גם יתרונות עבור בריאותה של האם עצמה. יחד עם זאת, ברור שלתקופת ההנקה יש גם אתגרים הקשורים בשעות השינה שאינן רציפות, ולא פעם גם באי נוחות וכאבים. יתר על כן, אצל חלק מהנשים האתגר גדול יותר, עד כדי כך שהן שוקלות להפסיק להניק, עקב כאבים חזקים וממושכים הנובעים מחתכים, פצעים וסדקים בפטמות. הסיבות לכך יכולות להיות מנח לא נכון של התינוק והיבטים הקשורים למבנה החיך של התינוק, לצורת וגודל הפטמה ועוד. עבור מצבים כאלו ונוספים קיימות רפידות הנקה טיפוליות לשימוש רב פעמי, המספקות חוויית הנקה אחרת.

 

מהן רפידות הנקה ומהי תרומתן

רפידות הנקה טיפוליות מוצעות בשוק במספר סוגים ודגמים, אך העיקרון של כולן דומה. אחד המותגים הבולטים בשנים האחרונות הינן רפידות ההנקה "מניקל" המיוצרות על ידי חברה שוודית בשם מלניקה. מדובר ברפידות איכותיות ביותר ומאושרות לשימוש קליני, היפואלרגניות, דקות ועדינות, ללא חומרים פעילים העלולים להזיק לאם או לתינוק. אלו הן רפידות רב פעמיות שהאם יכולה לעשות בהן שימושים חוזרים ונשנים לאורך תקופה, בעודן מפחיתות כאבים, מייצרות תנאים אידיאליים לריפוי של סדקים ופצעים קיימים, ונותנות מעטפת הגנה מצוינת לפטמה למניעת היווצרות פצעים חדשים.

 

שכבת הפטנט של רפידות הנקה טיפוליות "מניקל" עשויה מסיליקון רפואי היפואלרגני שלא מוביל לגירויים או לתגובות אלרגיות. הרפידה אוטמת את קצות הסדקית והחתכים שנוצרו בפטמות עקב ההנקה, ומגבירות את קצב הריפוי הטבעי של הגוף. הן נוחות מאוד לשימוש ואין שום בעיה להתאים אותן בכל פעם מחדש, כאשר בעת ההסרה לא נותרות שאריות על העור וגם אין כל כאבים בהסרה. יש לציין כי קיימת חשיבות גדולה לנוחות השימוש ברפידות טיפוליות רב פעמיות מאחר שההנקה עשויה להידרש כמה פעמים לאורך כל יום. ברפידות של מניקל פשוט צריך להסיר את כיסוי המגן שנמצא בצד האחורי, ובהמשך להניח את הרפידה על עור יבש כשהסיליקון הדביק על הפטמה.

בכל אחת מהרפידות הרב פעמיות האלו ניתן להשתמש לאורך שבעה ימים או עד שהרפידה ספוגה, ובמידה שיש לאם הפרשות מרובות של חלב אפשר להניח מעל הרפידות הטיפוליות גם רפידות ספיגה רגילות. לאורך השנים נשים רבות דיווחו על שיפור משמעותי בחוויית ההנקה ועל שביעות רצון גבוהה מרפידות אלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here