בדיקת ביוץ מעולם לא הייתה מדויקת יותר

0
1396
בדיקת ביוץ מעולם לא הייתה מדויקת יותר
מקור daysy.co.il

נשים אשר מעוניינות לתכנן את מועד כניסתן להריון, צריכות לדעת מתי הזמן המדויק בו הן מבייצות ומתי זה אפשרי מבחינתן להיכנס להריון בצורה מסודרת ובטוחה.

עד לפני לא מעט שנים, תהליך הבדיקה היה יכול להיות מאוד מסורבל, ודרש לבצע רישומים, ספירות, חישובים רבים מדי יום, ואם היו מפספסים ביום אז היה צריך להתחיל הכל מחדש עד החודש הבא. זה כמובן הפך את התהליך להרבה יותר מורכב ומתסכל עבור לא מעט נשים בפרט וזוגות בכלל.

היום בעזרת מכשיר דייזי, הרי לא רק שכל התהליך הוא הרבה יותר פשוט ונוח, הרי בדיקת ביוץ מעולם לא היתה מדויקת יותר. התוצאות הן אמינות, מבוססות על נתונים ברורים ועל כן, כל אישה שרוצה להיכנס להריון יכולה לתכנן זאת בהתאם.

לפני שנסביר כיצד מכשיר דייזי עובד, צריך לציין נשים רבות מודעות לעובדה שתכנון הריון במועד מסוים הוא דבר נכון, בין אם זה מבחינה ביולוגית, פיזית, כלכלית, ועל כן נכון להשתמש במכשיר שאומר לך מתי חלון הפוריות שלך.

היתרונות של מכשיר דייזי הם בכך שמדובר במכשיר מאוד אמין, מדויק וטבעי!
הוא מתבסס על נתונים אישיים של המחזור החודשי, כפי שהוא קולט אותם מהגוף של האישה עצמו. לא מדובר על מכשיר שמתבסס על נתונים רנדומאליים, אלא נתונים ספציפיים ומותאמים לכל אישה באופן אישי – לכן רמת הדיוק שלו מאוד גבוהה ומדויקת, מה שיכול לספק תוצאות איכותיות עבור כל אישה שבוחרת להשתמש בו.

כיצד משתמשים במכשיר דייזי 

המכשיר פועל בצורה מאוד פשוטה. בשלב ראשון יש למדוד את החום מתחת ללשון מיד יום כשמתעוררים בבוקר, עוד לפני שיוצאים מן המיטה (יש למדוד את החום לפחות לאחר שלוש שעות שינה רצופות). ובימים של הווסת יש להזין אותם לדייזי, ובהתאם לנתונים הנ״ל המכשיר מסמן האם את פוריה או לא פוריה. במידה וכן, הוא יציג לך אור אדום, במידה ואת לא פוריה הוא יציג לך אור ירוק.

מעבר לכך, המכשיר יכול לספק תחזית לביוץ ווסת בימים הקרובים, על פי הנתונים אודות המחזור החודשי האישי של המשתמשת. בצורה כזו, אפשר לדעת למה לצפות בימים הקרובים.

מכשיר דייזי הוא מאוד קל לתפעול, נגיש וזמין. אפשר להשתמש בו בכל מקום, אפשר לקחת אותו לכל מקום. לא משנה אם ישנים בבית, אצל חבר או חברה, בבית מלון או בכל מקום אחר. אפשר תמיד להשתמש בו, ובכל מקום בו ישנים, אפשר למדוד את החום והמכשיר ידע להגיד האם את פוריה או לא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here