ביטוח נסיעות – כדי שלא נצטרך בחופשה

0
1300
ביטוח נסיעות - כדי שלא נצטרך בחופשה
קרדיט Depositphotos

חופשה לחו"ל היא דרך מעולה לשכוח מהלחצים והמתחים שאנו חווים בחיי היום יום  על מנת לקבל אנרגיות חדשות וחיוביות להמשך הדרך. אך בטרם הנסיעה לחופשה חשוב לעשות ביטוח נסיעות על מנת למנוע מקרים של מחלות או תאונות אשר עשויות להתעורר במהלך החופשה עצמה. אם אתם טסים ביחד עם המשפחה שלכם חובה לעשות ביטוח נסיעות כל המשפחה כולל ילדים וזאת על מנת לשמור על בריאותם גם במדינה זרה.

מהו ביטוח נסיעות?

ביטוח נסיעות הוא ביטוח רפואי שכולל כיסוי רפואי נרחב במקרי חירום שונים בחו"ל. מקרים אלה יכולים להיות תאונת דרכים, אשפוז בבית חולים, הוצאות טיפול נמרץ, כיסוי הטיסה לארץ באמבולנס במקרה בו אינכם יכולים לקבל טיפול רופאי במדינה בה אתם נמצאים ועוד. בנוסף לכך, במקרה בו אתם צריכים טיפול רפואי במהלך החופשה בין אם זה תאונת דרכים שעברתם, קבלת מחלה פתאומית או אפילו שבץ, תוכלו לפנות למוקד המידע והשירות של חברת הביטוח שבה קניתם את הפוליסה ולברר את זכויותיכם.

חשיבות ביטוח נסיעות

אחד הדברים החשובים ביותר בעת נסיעה למדינה זרה זה הבריאות שלנו. היציאה מהארץ מלווה בשמחה וצהלה, כך שאנחנו לא חושבים על הדברים האחרים שעלולים לקרות במהלך החופשה כמו קבלת מחלה בפתאומיות, תאונת דרכים, התקף לב ועוד. באמצעות ביטוח נסיעות ניתן להגן על עצמנו גם שאנו לא נמצאים בארץ ולקבל את הטיפול הרפואי שמגיע לנו במדינה זרה.

האם ביטוח נסיעות מחייב כל נוסע שטס לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מחייב כל אדם שמחליט לטוס למדינה זרה. על מנת להגן על עצמו במהלך הטיול וכן לקבל את מלוא זכויותיו במדינה זרה, עליו להיות בעל ביטוח נסיעות על מנת שיוכל לקבל את הטיפול המתאים בעת הצורך. ללא ביטוח נסיעות המעניק לכם את הכיסוי הרפואי הנרחב במקרי חירום שונים לא תוכלו לקבל את הטיפול המתאים בין אם זה טיפול אצל רופא שיניים, פינוי לבית חולי או אשפוז בבית חולים.

באילו מקרים יש צורך בביטוח נסיעות?

המקרים שיש צורך בביטוח נסיעות זה כל נסיעה שהיא מחוץ למדינת ישראל. הביטוח מגן עלינו מפני מקרים רפואיים שונים כגון: תאונות דרכים, מחלות, טיפול מתאים, פינוי לבית חולים ועוד. ללא ביטוח נסיעות לא תוכלו לקבל את השירותים השונים בעת הצורך, מצב זה עלול להסתיים במוות ללא קבלת טיפל מתאים. כמו כן, תוכלו להוסיף לביטוח שלכם סעיף על אובדן או גניבות ציוד בחו"ל אשר יגן על החפצים היקרים שלכם בעת שהותכם בחו"ל. עם ביטוח מתאים תוכלו בעת גניבה אובדן ציוד תוכלו לפנות למשרד חברת התעופה אשר ממוקם בשדה התעופה ולהודיע על גניבה או אובדן ציוד. עובדי חברת התעופה יוכלו לעזור לכם באיתור המטען שלכם או אף לעדכן אתכם על מיקומו עד שהציוד יגיע אליכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here