בשורה למבוטחי כללית מחוז צפון: החל מהשבוע מכשיר TYTO זמין לרכישה בבתי מרקחת של כללית ובמחיר משתלם

0
507
קרדיט צילום- דוברות כללית

החל מהשבוע מכשיר TYTO יהיה זמין לרכישה בבתי המרקחת של כללית ברחבי הצפון. עתה כל מטופל המגיע לביקור במרפאה או זקוק למכשיר באופן מידי יוכל לרכוש ולקבל אותו באותו הרגע במקום.

מכשיר TYTO הינו מכשיר מהפכני המאפשר אבחון רפואי לכל בני המשפחה בלי לצאת מהבית. מדובר על מכשיר קומפקטי ופשוט לשימוש שבאמצעותו ניתן לבדוק מרחוק :חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן , עור ולהתייעץ עם רופא בשיחת וידאו. השירות זמין למבוטחי כללית בכל יום מהשעה 8:00 ועד 24:00 גם כשהמרפאות סגורות וכל המידע מתועד על ידי הרופא הבודק בתיק האישי של המטופל.

קרדיט צילום- דוברות כללית

כללית כקופה המובילה חדשנות בטכנולוגיה רפואית השיקה ראשונה את השירות לפני 4 שנים. מאז מאות אלפים משתמשים נהנים מהשירות, מדווחים על שביעות רצון גבוהה ומתארים כי השימוש בו פשוט וידידותי. " אני מברכת על כניסתו של המכשיר לבתי המרקחת של כללית, כעת הוא נגיש לכולם ועלותו מסובסדת עבור מבוטחי כללית ועומדת על 179 ₪ .

את מכשיר הטיטו ניתן לרכוש בשלב זה, ב10 בתי מרקחת ברחבי המחוז: מרפאת קרית שמונה מרכז, מרפאת קצרין, מרפאת בני יהודה, מרפאת טבריה רקתי, מרפאת עמק הירדן, מרפאת צפת מרכז, מרפאת נצרת דיאנא, מרכז בריאות הילד מגדל העמק, מרכז בריאות הילד עפולה, מרכז בריאות הילד בית שאן" מסבירה צפי ביטון מנהלת הרוקחות של כללית מחוז צפון.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here